zondag 2 juni 2013

Recyclage x 2

Oude brol of afval hergebruiken, daar wordt ne mens content van.
Het kost quasi niks.
Het is milieuvriendelijk.
Ge houdt er toffe handgemaakte spullekes van over.
Allemaal positief dus !

Recyclage knutselke 1 :
Een prentje uit een afgeschreven boekske.
Een restje zelfklevend kaftpapier.
Een restje fijn haakgaren.
Resultaat: een bladwijzer!
Zusje kreeg hem. Zij heeft een kat die als twee druppels water lijkt op de deze.

Recyclage knutselke 2 :
Een lege 5 liter bus (hier van gedemineraliseerd water).
Doorsnijden op de gewenste hoogte.
Naar wens een inkeping snijden.
De rand perforeren.
Resultaat : een juwelenbakske waarin de oorbellen terugvindbaar zijn!



'k Ben weeral content se!


10 opmerkingen:

  1. Wat een goed idee, vooral die laatste! Nou ben ik absoluut geen sieradendraagster, maar voor anderen (bv als cadeautje) is het een top idee!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. dat met die 5-literbus vind ik niet schoon...
    maar wel heel goed gevonden en het lijkt me heel handig !

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Awel, ge hebt reden om content te zijn!


    Apropos,
    De poes heeft dezelfde "sluipgang" als onze Lou.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een leuke bladwijzer, goed idee!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. hee, dat van die oorbellen is een goed idee!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een goed idee met die oorbellen. Moet toch ook maar zoiets gaan maken want mijn verzameling begint een beetje de pan uit te rijzen....

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Erg leuk idee, ik heb naar je gelinkt! (akitcheninholland.com)

    BeantwoordenVerwijderen