maandag 13 mei 2013

Home Sweet Home & winnaar week 18

De naaihoek.
De tafel zelf werd netjes opgeruimd voor de foto.
Hetgene zich achter mij bevindt vergt nog wat werk. 
(understatement van jewelste)
Maar allez, mijn geriefkes zijn toch schoon geschikt hé ?!



De opmerkzame lezer heeft opgemerkt dat:
*we Kwattachoco en Lotusspeculaaspasta op onze bokes doen
*ik zo'n hele toffe oude houten harmonicanaaidoos heb
*mijn naaimachine gedecoreerd werd door Popje en prompt tot 'onze machine' werd omgedoopt
(a ja hé mama, ik heb je saaie machine mooi versierd, dus nu is ze ook van mij)
* Ik plaats heb om te beginnen aan het volgende maakseltje:
het gsmhoesje voor Mevrouw Mus !
Mail jij je adres en de lengte, breedte en hoogte van de gsm door?

Nu zal ik maar een beginnen aan de puinhoop van dat understatement zeker?!



15 opmerkingen:

  1. Oh, dat is handig een speldenkussentje zo op je naaimachien! Dat ga ik ook eens uitproberen. Gezellig zo'n gepimpte machine! Mooi naaihoekje!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een heerlijk plekkie heb je zo meis!!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. ow wat netjez zeg ! behalve wat dan achter je ligt haha! En je naaimachine is geweldig hahahahaha! Ik ben hier in huis aan het puinruimen, m'n naaikamertje was ooit netjes... met de nadruk op was.... zucht.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat heb jij veel plaats!
    Gezellige tafel.
    En jij trekt dan blijkbaar ook foto's om de rommel heen? (Daarover gaat het in een van mijn vorige blogposts: Verhulkunst)
    Wat een geruststelling dat ik niet de enige ben.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wauw, ik wou dat mijn naaihoek zo netjes was...

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een orde! En dat achter uw rug ziet toch niemand? Zelfs gij niet. :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. heerlijk om zo een plek te hebben
    en die speldenkussen is het einde ♥♥♥

    liefs jenneke

    BeantwoordenVerwijderen
  8. netjes en georganiseerd. zo is het niet hier. hihi.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Joepie! Makes my day :)
    Ik mail je direct!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Lekker hé zo'n opgeruimd plekje...heb je gelijk weer zin om wat te doen! Mevrouw Mus van harte met het GSM hoesje en Carla bedankt voor de kans!! Grtzz..Maddy

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Oh wat mooi en gezellig en die kwatta- en speculoospastapotjes staan erg leuk zo! Mooi ook hoe je naaimachine werd gepimpt ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Dat is een fijne werkplek zo. Lekker grote tafel! (die ik waarschijnlijk bomvol spullen zou zetten haha) Grappig dat jij die potjes ook gebruikt om spullen in op te bergen. Op mijn werk kwam de Speculoos op een bepaald moment bijna bij mijn collega's uit de oren omdat ik zo graag die potjes wilde hebben ;)

    BeantwoordenVerwijderen