dinsdag 28 mei 2013

Hoes, poging 2.

Ik maakte eens een Ipadhoes.
Er was één groot mankement aan: 
ze was te klein.

Poging twee.
Ik maakte eens een Ipadhoes.
Er is één groot mankement aan :
ze is te groot.

Maar de Ipad geraakt er dus wel in deze keer, jeej !
Zelfs de oplaaddraad kan er makkelijk bij in, jeej !




 Ge ziet hier ook het resulaat van het werk in uitvoering uit het vorige bericht.
Het ladenkastje kreeg een verfbeurt.

Zegt nu zelf,
 mijn sjakosj staat er veel schoner op dan toen het nog een vergeeld en gevlekt grenen geval was.

De Ipadhoes kan deze keer wel dienen waarvoor ze bedoeld was;
Maar misschien komt er wel een derde poging.
Als ik eerst nog een genderneutraal stofke scoor.
Derde keer goede keer?


15 opmerkingen:

  1. Ja driemaal is scheepsrecht zeggen ze toch? Ik vind deze in ieder geval ook al heel geslaagd hoor. Evenals het kastje trouwens :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Tweede keer lijkt anders best oké, hij kan nog een beetje groeien nu ;-) Kastje dik in orde!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Erg mooi gemaakt. Kastje ziet er ook leuk uit!
    Groetjes Michaela.
    http://michatjuhs-hobbyhoekje.blogspot.be/

    BeantwoordenVerwijderen
  4. 2de poging is nochtans meer dan geslaagd! Ik ben ook fan van de gele velcro!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik vind het een heel mooie hoes ! En je kastje is ook erg geslaagd !

    BeantwoordenVerwijderen
  6. hij is toch mooi hé. en de lader kan mee, super.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Je sacoche staat inderdaad super op de kast.

    Mooie ijsblauwe kast,
    mooi sjakos.
    Meteen een hip hoekske in huis.

    En ik zie op heel veel blogs die iPadhoesjes voorbijkomen en dan vraag ik me af of er ook één man in de wereld is die zo'n stoffen zelf genaaide hoes rond zijn iPad doet en dan moet ik in één keer keihard lachen en vraag me dan af wie het meest onnozel is: al die mannen die het niet willen hebben, of al die vrouwen die het net wél hebben.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Mooie hoes en het kastje is ook erg leuk geworden...

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Tof kastje alsook de hoes. Tof stofke gekozen, hoewel het op de groei is, is het dik ok.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Beter te groot dan te klein, maar het is een heel leuk stofje in ieder geval!
    Knap werk, dat schilderwerk!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Knap gemaakt hoor meis! Ik doe het je zeker niet na :-)
    Kastje is leuk!!!!!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Mooi toch, als het snoer erbij in kan! Liefs MiM

    BeantwoordenVerwijderen