donderdag 30 mei 2013

Cadeautje !

Ik kreeg een cadeautje van mijn zusje.
Een set om buttons te maken.
Zusje dacht dat het knopen waren, maar 't is nog beter, 't zijn buttons.
Huh?
Awel ja, badgekes, speldjes, brochkes, opstekerkes, pinnekes, allez...buttons dus !
Kijk :
Dit bedoel ik dus.

Ik heb er al wat mee geprutst :
'k Moet nog wat oefenen om het mooi te centreren.
Het is in een oogwenkske klaar, instant satisfaction noemen ze dat.
Die met het knoopje moet ik nog iets op vinden, 
dat maakt het hele pakske te dik, 
dan past het niet goed meer in het groene rubberachtige malletje.

Maar het is dus heel plezant nieuw speelgoed !
Mijne restjesbak komt weer van pas!





18 opmerkingen:

  1. whaaaaaaaaaa geweldig zeg! Staat ook nog steeds op mijn to-do lijstje net zoals aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaal die post die ik nog een keer naar België ga versturen, áls ik iets bedacht heb om aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaal die enveloppen mee te vullen haha!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk! Daar ben je wel even zoet mee denk ik =) Doe mij zo'n zusje.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dat zijn inderdaad heel leuke buttons geworden en ik denk zomaar dat je hoofd nu overloopt van de ideeën ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dat ziet er echt suuuuuuuuuuuuper leuk uit!!
    Helemaal leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Oh ja, daar zou ik me ook mee kunnen amuseren :)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Superleuk! Buttons maken, dacht dat het toch iets moeilijker was. Als ik er ook eens zie probeer ik het zelf.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ooooo leuk ik heb ook nog zo'n pakketje liggen toch maar eens gaan uitproberen want jou resultaten smaken naar meer ;-))

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ik ga mij daar toch niet in verdiepen, heb nu al veel te veel...

    BeantwoordenVerwijderen
  9. hé, die zijn leuk. wist niet dat dat op die manier bestond. ik maakte er al veel maar huur dan zo'n machien. awel dit wil ik eens proberen, dan moet ik dat spel niet huren. Waar haal je zoiets?? vraag dat eens voor mij aan je zus aub????:-) lief lachje er bij.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Zelf stoffen knopen maken, wat een mogelijkheden! Ze zien er super uit.

    Groetjes,
    Lia

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Daar kan je hele leuke dingen mee doen. Die dat je reeds maakte zijn prachtig.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Oh wat geweldig leuk zeg! Ik dacht dat die dingen gemaakt moesten worden met een soort apparaat. Maar blijkbaar kan het voor de stoffen varianten dus ook met een groen rubberachtig malletje :)

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Heel leuk! Wist niet dat het gemakkelijk was, heerlijk van die instant resultaat spulletjes maken!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Oooh! Super zeg, da's ook iets was ik graag cadeau zou krijgen :)

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Super cool om te maken die knopen-vooral met het geborduurde-vind ik mooi-en dat vosje-te lief. Het is zo verslavend. Mooi weekend-xxx-Sil

    BeantwoordenVerwijderen