vrijdag 19 april 2013

Waarom wordt er hier niet veel getoond ?

Omdat er niet veel te tonen valt tiens !
Hoe dat dat komt ?
Simpel, ik deed vanalles en nog wat, 
maar,
ofwel is het doodnormale huishoudelijke routine waarmee ik u niet ga vervelen,
ofwel is het zodanig mislukt dat ik het niet nodig vind om u daarmee lastig te vallen,
ofwel is het nog niet af.
Het gaat ook niet rap afraken, want vandaag kocht ik een nieuw adresboekje,
en dat moet ingevuld worden.
Aangezien het oude adresboekje al sinds mensenheugenis dienst doet,
 gaat dat overschrijven niet van een leien dakje lopen.
Er is zodanig veel in doorstreept en overkribbeld, 
dat het niet echt vlot leesbaar meer is.
Het was dus al (héél) lang aan vervanging toe,
maar ik vond nooit een boekske dat mij aanstond.
Tot vandaag dus.

Nog veel schoner in't echt.
Een tekening van Kate Larsen, schoon hé ?!
Ik ga haar naam seffens eens Googelen.
Daarna ga ik al wat schrijven, dus de onaffe maaksels moeten nog wat geduld hebben.
Of moet mijn schoon nieuw boekske nog wat geduld hebben ?
Moeilijke keus !
Wat gaan naaien?
Wat gaan schrijven?
Of als ik nu eens wat ging lezen....
Jep jep dat is 't !
Lezen, topverslaving van CarlaK !
Iets comfortabel aandoen (lees keivroege pyama-avond), 
een boek uit de nog-te-lezen stapel kiezen,
en mij in de zetel nestelen....
Laat het weekend maar beginnen!

5 opmerkingen:

  1. Het is een schattig adressenboekje, mooi kleurtje ook. Schrijf ze!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wowwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwww die is cut zeg ♥♥♥

    schrijf ze whihihi
    liefs jenneke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtig boekje! 'Ja!' aan de pyjama-avonden!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een mooi boekje! Inderdaad een prachtige tekening op de voorkant!
    Veel leesplezier! :-)

    Groetjes Leonie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooi boekje ja! Ik zou ook gaan voor gezellig in mijn pyjama een boek lezen in plaats van te schrijven hoor... ;)
    Emilia

    BeantwoordenVerwijderen