donderdag 11 april 2013

Twee & twee & twee

Twee kaarten (jepjep, ze blijven komen)
Twee haakseltjes (oude liefde roest niet zekers?)
Twee paar oorbellen
Mijn eerste 'werk' met de rondbektang.
Bij de vogeltjes was het nog een geklungel van jewelste,
Bij de bloemetjes had ik het door.

Voor herhaling vatbaar!
Maar eerst nog wat haken ,
 dat theekopje komt uit het boekje Yummie haken,
Ik kreeg dat van mijn nichtje en dat staat boordevol superschattige lekkere haaksels.
En uiteraard ook eerst nog wat verder gaan met de techniek van knippen en plakken,
ik word dat maar niet moe!



9 opmerkingen:

  1. Hey die oorbellen zijn ook wel tof !

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Tjemig zeg, ik ben echt helemaal onder de indruk van jou prachtige knip en plakkunsten!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. dat is allemaal alweer heel erg leuk. de kaarten de haakseltjes en de oorbellen. de bloemen zijn heel mooi.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Je kaartjes zijn weer super de puper en die oorbelletjes met die bloemetjes, liehief!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Die oorbellen .......... gaaaaaaaaaaaaf!!!!!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. jij bent weer geweldig goed bezig geweest! Ik vind de vogeltjes toch heel mooi geworden hoor. En die kaartjes zijn ook superknap!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. leuk hoor je oorbellen, met die rondbektang is even de kneep te pakken hebben
    je kaarten en haaksels zijn ook erg leuk


    liefs jenneke

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een productie allemaal! Heel tof! Je kaarten zijn echt super leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een leuke spullen, en wat een leuk blog!

    BeantwoordenVerwijderen