dinsdag 9 april 2013

Papierekes

Ik heb drie volle mappen 'mooie papierekes'.
Die papierekesmappen bevatten een heel scala aan verzamelde 'schatten'.
Van mooie stukskes inpakpapier tot afgescheurde stukjes verpakkingskarton waarvan ik de kleur of het patroon schoon vind.
Ook illustraties uit tijdschriften en afgeschreven leesboekjes worden hier ijverig bijgehouden.
(Zeg maar gerust gehamsterd)
Die drie mappen werden te dik en te volgepropt, dus daar moest een begin mee gemaakt worden.
Er werden papierekes gebruikt die ik kreeg van andere bloggers, misschien herken je wel iets!
Beplakte kartonnen doos van CD-rom
Uiltjes uit blogland
Leesboekje & inpakpapier recyclage met authentieke kreuk.
Koppeltje uit blogland + reclameonderleggerruitjes + stickers
Leesboek illustratie en knutselpapier

Toch perfect bruikbaar in zo'n omslag hé?
 





9 opmerkingen:

  1. Wat leuk! Ik heb ook dozen (wel, euhm, bakken) vol staan met verzamelde papiertjes, maar ik doe er nooit iets mee... Je inspireert me!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Nice !!! ik heb ook mappen vol met papiertjes, zucht, maar zo fijn!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat mooi gemaakt! Echt heel erg leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Fijne collectie, mooi aangepakt zo, inclusief authentieke kreuk :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. echt heel knap gemaakt hoor en de omlagen ook. zo'n post kan je vele blij me maken.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Oh je wordt toch gewoon alleen al gelukkig als je dan even door zo'n map aan het bladeren bent? Ik heb ook een bak met allemaal papiertjes en dingetjes uit Blogland. Heerlijk om doorheen te snuffelen :)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Superleuk! Hier ook bergen moois om ooit te verwerken ...

    BeantwoordenVerwijderen