woensdag 10 april 2013

Kaarten

Ahum, ik dacht dus een begin te maken met de 'papierekes' uit het vorig bericht,
maar ik kreeg de smaak dusdanig te pakken,
dat het nog maar de vraag is wanneer ik er een eind ga aan breien...
Het is superplezant om te doen !
De techniek van knippen en plakken, 
niet te overtreffen,
al van in de kleuterschool bij zuster Marcella nen voltreffer!
Soms zijn het mini-collagekes geworden,
soms zijn de prentjes zo mooi op zichzelf,
 dat er alleen een bijpassende ondergrond dient gekozen te worden.

Knutselen....
Het is er het weer voor,
ik word daar blij van,
meer moet dat niet zijn.
Wat er meer MAG zijn is een beetje zon en een beetje fondsen,
mijne Pr*tt plakstift mindert snel...
Kijkt eens in 'het winkeltje', misschien staat er iets tussen dat naar uw goesting is...

14 opmerkingen:

  1. Dat zijn leuke kaartjes geworden! Heerlijk he zo met papier freubelen, ik doe dat ook zo graag! Fijne dag nog! Groetjes Carolien

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mijn mond valt open. Het zijn gewoon kunstwerkjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. ja die zijn heel erg leuk. hier helemaal uit de moed....geen zin in knutselen, in niets eigenlijk. Maar ik word wel vrolijk van je knipsels. :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat ontzettend leuk zeg! Je hebt niet alleen de smaak goed te pakken, je hebt er nog serieus talent voor ook! Echt super!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. En vooral blijven doorgaan, ze zijn heel erg leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Je hebt er wel erg leuke kaarten van gemaakt. Je hebt er gevoel voor!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Je hebt het papierkes-virus hihihihi
    Ze zijn wel schitterend hoor (kan me voorstellen waarom het virus je te pakken heeft hihihihi)

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Deze kaarten vind ik alvast heel mooi. Ik ga zo meteen naar je winkeltje.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Haha, ik dacht dat je een kaartenwinkeltje had, maar nu merk ik dat het vooral om kinderkleertjes gaat en die van mij zijn ondertussen 24 en 27. Ik vrees dat ze jouw winkeltje licht zijn ontgroeid.

    BeantwoordenVerwijderen