zondag 14 april 2013

Hhmmmmm (zucht van contentement)

We aten buiten !
Hhhhmmm!
Zalm-brocolli-brie quiche
De schaduw die half over de quiche valt wordt veroorzaakt door meneer Carlak.
Ik had waarschijnlijk naar goede gewoonte weer iets verkeerd ineengeflikt
 en de quiche werd maar niet gaar.
Teveel vocht?
Te lage graden?
Oven naar de vaantjes?
Recept maar halftegoei gelezen?
Een combinatie van bovenstaande factoren?
Het is een raadsel...
In ieder geval raakte hij uiteindelijk toch gebakken, 
maar daartegen zagen we allevijf zo scheel van den honger,
dat de foto echt raprap moest genomen worden,
terwijl de quiche al aangesneden werd !
En dan :
Hmmmm!
Allez toch voor mij, want naar slechte gewoonte is er altijd wel ene die :
*een bepaald ingredient niet lekker vindt
*de ingredienten wel lekker vindt apart, maar niet tesamen
*hoogst toevallig juist keihard goesting had in iets anders
*acuut zeer ernstige buikpijn krijgt en dus alleen een beschuitje kan verdragen
Maar al bij al viel het vandaag nog mee,
misschien zat het zonneke er voor iets tussen?
 Zonneke:
HHHMMMMM !
(zucht van contentement)

5 opmerkingen:

  1. Haha hilarisch, bij mij lukt quiche ook altijd moeilijk en zijn de commentaren gelijkaardig......

    BeantwoordenVerwijderen
  2. mmmmm da ziet er anders goed uit! Hier kloeg de vent dat em quiche ni lekker vond! Ik dus ne keer ene voor mezelf gemaakt, hij had em bekans half mee opgegeten! Ahzo lekker dat em da vond :)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. hihihi eind goed al goed en iedereen lekker gegeten!!!!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een moeilijke mensen allemaal, eh? Bij ons is er ook altijd wel eentje die het een of het ander niet lust.

    Deze quiche ziet er in ieder geval heel spectaculair uit.
    En die zucht van contentement past zeker bij het hele plaatje. (wat zon en lekker eten toch kunnen doen ,eh?)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. hihihi ik moest zo lachen om dit berichtje.. herkenning! mijn manneke lust niet alles(lees écht niet alles;)) dus ik probeer vaker vanalles in vanalles te verdoezelen(zoals een quiche).. maar.. het wordt altijd ontdekt!

    BeantwoordenVerwijderen