maandag 29 april 2013

Give-away week 17 & winnaar week 16

De truk met het uitdagen van de zon heeft welgeteld 1,5 dagjes gewerkt.
Grok.
Regen.
Alweer.
Grokerdegrok.
Mimimaakt gaat dat weer minder erg vinden.
Zij wint het regenhoedje.

De give-away van week 17 is niet bepaald denderend.
(Hij past bij het weer.)

Ik 'erfde' oud naaigerief van mijn grootmoeder.
Die naaidoos is al ettelijke jaartjes in gebruik,
maar, 
ik heb ze pas onlangs eens helemaal leeggemaakt en opgerommeld.

Er zaten nog naaimachinenaalden in met ronde kolf.
Deze passen niet in mijn naaimachine, ik heb naalden nodig die plat zijn aan de achterkant.

Dus :
een niet zo denderende give-away!
Behalve natuurlijk voor degenen die wel zo'n naalden kunnen gebruiken.
(ik heb er geen flauw idee van of zo'n naalden nog gebruikelijk zijn)

Enfin, dit zijn ze :
Twee dozekes die quasi leeg zijn, eentje nog voor 80% gevuld.

Winnen?
Volger zijn of worden.
Meedoen kan tot en met 5 mei 2013.
Reclame maken is niet verplicht maar ik heb dat wel graag.
Succes!

Mimimaakt, mail je je adres door? 
Dan komt het hoedje eraan.

6 opmerkingen:

  1. I wil wel mee doen denk ik :) you never know!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik heb geen schmetzvrees... Ik doe mee met je give away!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik wil je via deze weg ook nog even laten weten dat ik het echt super leuk vind dat ik het regenhoedje gewonnen heb! Mijn dochter zal hem geweldig vinden!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik doe graag mee met deze giveaway. Ik heb nog een oude naaimachine waar deze naalden op passen.

    Groetjes Michaela.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik heb me laten vertellen dat naalden met een ronde kop vooral in semi-industriële machines zitten, voorbeeld bij de klassieke oude naaimachines in naai-ateliers of op middelbare scholen waar vroeger de richting "snit en naad" bestond. (Die soort machines zitten meestal verzonken, ingebouwd in het tafelmeubel zodat je een heel breed naaiwerkvlak hebt).
    De "gewone" maar degelijke naaimachines voor thuisgebruik hebben meestal naalden met een platte achterkant...
    'n vrolijke groet,
    sneksniltje

    BeantwoordenVerwijderen