dinsdag 23 april 2013

Give-away week 16 en Winnaar Week 15

In week 16 kan je een kinderregenhoedje winnen.
U leest het goed, een REGENhoedje.
Er verschijnen overal zomerkleedjes en zonnehoedjes op de blogs,
en wat doet de zon? Juist ja, ze zegt foert !
Dus wat doet CarlaK? Juist je, ze daagt de zon uit door een REGENhoedje weg te geven!
Het moest zo eens lukken...

Het regenhoedje heeft een omtrek van ongeveer 52 cm.
Past dus op een peuter- of kleuterkoppeke.
(of op een ander koppeke van circa 52 cm omtrek
Winnen ?
Volger zijn of worden en reageren op dit bericht .
Meedoen kan tot en met 28 april 2013.
Reclame maken is geen vereiste, maar ik heb dat wel graag :)
Succes!

Naar goede gewoonte besliste gerechtsdeurwaarder R. Andom uit Org wie de winnaar werd van Week 15 : Nummer 4 kwam uit de bus computer, dat is Fotootje vandaag .
Mail je je adres door en de twee kaarten van je keuze ?

Nu ga ik mijn zonnenbril opzetten en wat ineenprutsen voor de jongste twee gruttekes.
Ze moeten donderdag zo fluo mogelijk naar school gaan.
Ik hou niet van fluo.
Ik vind dat lelijk.
Schreeuwlelijk.
Ik krijg daar koppijn van.
Vandaar de zonnenbril (echt eh!)
Ik geef wel toe dat het bijdraagt aan de verkeersveiligheid.
Het valt op , ge kunt er niet naast kijken.
U bent dus gewaarschuwd voor een der volgende berichtjes, 
het gaat knallen !

12 opmerkingen:

  1. Muhuuuu, nu huil ik heel hard, omdat ik niet van die prachtige kaarten gewonnen heb. Wat een geluksvogel is Fotootje vandaag! Gefeliciteerd!
    Jij sterkte met je fluo-knutselarij.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Geen grootse wegenwerken in je buurt? Ga daar gewoon een kostummeke van één of andere kerel pikken ...

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een dottig regenhoedje :-) ik ben verliefd!! En hoera ik heb thuis een meisje rondlopen met de goede maat, dus ik doe mee!!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. WAt een super leuk hoedje is het. Ik zie mijn dochter er met haar kobaltblauwe trenchcoat al helemaal in lopen :-)

    Leuke blog je trouwens.

    Groeten Miriam

    BeantwoordenVerwijderen
  5. feliessss aan de winnaar en dat hoedje whaaaaa...jammer dat mijn meiskes niet meer zo klein zijn ☺

    liefs jenneke

    BeantwoordenVerwijderen
  6. ik zet mijn zonnebril al klaar voor de volgende post!!!!

    voor het hoedje moet ik passen want mijn dochter is al veeeeeeeels te groot ... maar 'k vind het er eentje om te stelen!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik doe graag mee voor het hoedje!
    Wat een leuke, R. Andom uit Org! :-)
    Hier ook niet zo´n fluo-fan...

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ik doe graag mee voor dit superleuke regenhoedje! Mocht ik winnen, is die voor mijn lieve nichtje! Fluo spulletjes gelukt? Dat wordt donderdag al vroeg de zonnebril op ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Oh wat een enig hoedje, dat zou onze pop Pleun heel goed staan! En we zijn dol op hondjes (niet zo op regen, maar daar rijgen we hoe dan ook genoeg van in dit land) Dus ik doe graag mee!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Zo'n schattig regenhoedje ! Maar mijn kroost is helaas al veel te groot voor zo'n kleuterformaatje. Ik zie dat een ander zal er vast wel plezier mee gedaan is.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Dat regenhoedje zou zo schoon staan op Klein Musje zijn hoofdje :).
    Denk nog ietsiepietsie te groot, maar 't gaat toch niet meer regenen tot de herfst hee! *Hum*

    BeantwoordenVerwijderen