maandag 15 april 2013

Give away week 15

Ik pik de draad die ik voor de paasvakantie liet liggen weer op.
In week 13 en 14 stuurde ik drie weggevertjes op.
Het waren alledrie kleinigheidjes die "voorbestemd" waren.
Van twee ervan ben ik zeker dat  ze ontvangen werden.
De derde is nog een vraagteken....
Hopelijk is het weer niet verloren gegaan, 
zoals ook de lap zijde voor Miss Creatuurtje ergens onderweg verdween....
Die sakkerse post toch ....
Maar ik dwaal af.

Week 15 dus :
De winnares (want een winnaar zou mij toch echt serieus verbazen)
Mag twee handgemaakte kaarten kiezen uit het "Maaksels Winkeltje" !

Doe je mee?
Volger zijn of worden (publiek hé, dat ik contact kan opnemen mocht je winnen)
en een reactie achterlaten op dit bericht.
Meedoen kan tot en met 21 april 2013.
Succes!


16 opmerkingen:

  1. Hoi Carla,

    Ik doe graag mee! Ik heb ook de foto bij het linkje op m'n blog ververst :-)

    Groetjes,
    Marieke

    mamadoggie.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ooooo, voor zo'n mooie kaart sta ik graag hebberig vooraan!!!
    Uit sportiviteit ga ik nog even een link op mijn blog zetten.
    (want eigenlijk wilde ik natuurlijk liever dat het geheim bleef, zodat er geen concurrentie was) ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Die postbodes he, die hebben mss al een hele collectie blogcreaties in huis... Ik wil nog wel een creatie van u;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Jij maakt echt hele mooie kaarten ! Daar doe ik heel graag voor mee.
    'n vrolijke groet,
    sneksniltje

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik wil heeeeel graag meedoen!
    Je kaarten zijn zo prachtig!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. howhow, daar doe ik heel graag voor mee hoor.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik doe graag mee want jouw kaarten inspireren mij.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. leuk leuk! doe hier ook graag aan mee!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Oh, leuk ik doe graag mee!

    en zal een link op mijn blog plaatsen.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ik doe graag mee!!! Ik hou van uw hazenkaartjes!!!
    Maren (hoemmelke.blogspot.com)

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ik waag graag een kansje, zelfgemaakte kaartjes zijn altijd superfijn. En ik weet nu dat de postbode mijn deur toch kan vinden dus ... :-)

    BeantwoordenVerwijderen