donderdag 25 april 2013

Fluo

Fluodag op school vandaag.
Gekaderd in de verkeersweek.
Voor mij de gruwelijkste schooldag op vestimentair vlak.
Seriously !
De speelplaats gaf licht, al van voor de zon doorbrak that is.

De zoon hield het simpel, de dochter ging er helemaal voor.
U bent gewaarschuwd !
Marte :
 sport t-shirtje in kleinste damesmaat met aangerimpelde voile,
fluoroze laarsen, fluogroen vestje en gifgroene riem.
De kleuren zijn op de foto getemperd om klachten  in verband met migraine-aanvallen te vermijden.
Dat roze sporttruitje, eens ze dat straks uitgedaan heeft, verdwijnt dat in de donkerste regionen van de berging om hoplijk nooit meer teruggevonden te worden.
Ik zweer het u, die kleur is nen regelrechte aanval op uw ogen en alle zenuwen, receptoren en aanverwanten die daarmee in verbinding staan!

Jannes :
Mutske in tricot dat ik won bij deze toffe blogster, met fluogele sterapplicatie, uitgeknipt uit een te klein versleten fluovestje.
Patroon mutske : Ottobre Design 3/2012

Vergeet niet mee te doen aan de give-away!

11 opmerkingen:

  1. Maar ze zijn WEL goed zichtbaar in het verkeer ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Zalig! Ik zou stiekem ook wel eens een fluo-dag willen ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wij deden fluodag in de winter, tojdens de donkere dagen, awel, toen zorgde dat wel voor wat kleur

    BeantwoordenVerwijderen
  4. amaai zeg!!! dochterlief kon je volgens mij vanuit de ruimte zien!!! die was zeker veilig op stap vandaag!
    zoonlief zijn zijn muts was ook wel cool (hoewel ik denk dat hij het er vandaag behoorlijk warm mee gehad heeft)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wow Marte heeft zich zeker goed aan de 'dresscode' gehouden. Toch wel leuk hoor! Maar gelukkig is het maar voor 1 dag ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. nog zo mis niet ! mijn ogen kunnen er goed tegen , zijn al aan de ouwe kant , mogen extra geprikkeld worden
    moek

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Op mijn school doen we dat ook zo een fluo-dag maar 15-16 jarigen in een fluovestje krijgen is niet echt gemakkelijk...je dochter is al goed bezig! :)
    groetjes
    Emilia

    BeantwoordenVerwijderen