vrijdag 12 april 2013

Bloghoudelijke mededelingen

Het is niet langer mogelijk om 'anoniem' te reageren op mijn blogberichten.
Ik moest dit spijtig genoeg aanpassen want ik werd massaal 'aangevallen' door vunzige spam berichten.
NEEN, ik wil geen verdachte medicijnen, hulpstukken of aanverwanten kopen bij obscure webwinkels uit Verwegistan.
De oplichting druipt ervanaf !
NEEN, ik wil zo geen vunzige reclame tussen mijn reacties staan hebben!
NEEN NEEN NEEN !!!
Dus geen anonieme reacties meer mogelijk.
Een andere mogelijkheid was om u die rare woorden en nummerkescombinatie te laten intikken bij elke reactie, maar ik zie dat zelf zo slecht dat dat altijd 83 pogingen vereist, dus ik wil u dat besparen.

Soit, something completely different now!
Het winkeltje werd herdoopt in Het Tweedehands Winkeltje
en daarnaast werk ik aan een Maaksels Winkeltje joepiejeej!!!

Ik zie die winkeltjes als fondsenwerving voor maakselsmateriaal.
Dus als ge iets ziet dat u aanstaat, laat u dan maar gaan.... ;-)
Als ge het keistom vind dat ik u blogsgewijs iets probeer aan te smeren , 
drukt dan niet op de winkeltjesknoppen, dan hebt ge daar gene last van.

Als eerste gaan er kaartjes ingezet worden, hoe zou dat toch komen?
Bijvoorbeeld deze twee, frisgeknipt en versgeplakt, schoon hé!


En nu ga ik ne koffie drinken, 
van al dat droog gezever met betrekking tot de bloghoudelijke mededelingen heb ik ferm dorst gekregen.
Bovendien is't al middag, 'k ga der direct een boke bijeten ook.


17 opmerkingen:

  1. Smakelijke boterham. En wat jammer hé dat er op die manier misbruik (want dat vind ik het) wordt gebruikt van je blog. groet Jolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Fijn dat we gene nummerkes en woorden hoeven intikken :-) Heel spijtig dat er zoveel figuren zijn die menen dat ze het plezier van anderen mogen vergallen voor hun eigen gewin. Maar ja.

    Geniet van uwe kof en boke :-)

    groetjes
    Marieke

    PS vergeef mijn jammerlijke poging tot Vlaams accent, het is lang geleden, hè! :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Smakelijk.....ik ga juist hetzelfde doen se, maar dan met een groen thee'ke!
    ( even pauzeren van de lente-schoonmaak he....;)

    Grts,
    Debora

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Groot gelijk, mensen die medicijnen willen aansmeren, die horen hier niet thuis! Lettertjes overtypen is inderdaad niet altijd makkelijk nee.
    Smakelijk! :)
    Emilia

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ja vervelend he, ik was ook genoodzaakt om weer die woord verificatie aan te zetten. Ben er ook geen voorstander van maar ja het moet maar even. Misschien is het ook wel slim om een linkje te maken van je mailadres want nu kan nog iedereen rechtstreeks een mail naar je sturen omdat je dit op je blog hebt gezet.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. In mijn mail is het zo erg niet, daar komt het automatisch in de spam terecht, dus daar merk ik quasi niks van.
      Ik weiger echter om mijn blogske te laten misbruiken door malafide verkopers...
      Liefs!

      Verwijderen
  6. Eet smakelijk :) Goed dat je die berichten zo probeert te bannen van je blog. Ik vind het ook zo vreselijk als dat soort mensen / bedrijven ons mooie en vrolijke Blogland komen vervuilen! In mijn e-mail vind ik het ook al zo stom. Ik bedoel, ik wil geen blauwe smurfenpilletjes want ik ben nu eenmaal niet in bezit van een wormvormig aanhangsel! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Moest alle reklam zo plezant zijn om te lezen ....

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hahahahahaha, ik zal eens kijken hoe het bij mij staat ingesteld. Ik moet eerlijk zeggen dat ik niet zoveel spam krijg maar ik vind het zowieso niks als iemand anoniem reageert.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Geen enkel probleem, hoor, ik begrijp sowieso al niet waarom mensen wel anoniem zouden willen reageren.

    En van jouw boke en koffie krijg ik zelf zin. Ik denk dat ik mezelf een eike ga bakken.

    Fijn weekend!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. smakelijk! Ik snap da van die spam! 't wordt u niet kwalijk genomen! Ik ga trouwens hetzelfde doen! EN ik zit ook koffie te drinken :)

    BeantwoordenVerwijderen
  11. smakelijk, ik heb dat spam ding nog nooit voor gehad. alweer mooi kaartjes. ik bekijk je winkeltje wel eens maar de maatjes zijn zo groot hé ;-) maar ik zal je winkeltjes nog af en toe openen hoor.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Oh, ik ga op mijn blog ook iets moeten ondernemen, het stikt er van de rare anonieme berichten ... Blogger zet ze wel bij "spam", dus ze verschijnen niet in de commentaar, maar het is een ellende!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Ooo..ik heb dat ook al die spamberichten...gek word ik er van, maar weiger eveneens om die woord ferificatie aan te zetten, hoe doe je dat dan die anonieme reacties uitschakelen? Ik ga eens kijken of ik iets kan vinden! Fijn week-end!! Grtzz..Maddy

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Goed idee van jou om dat te doen want die woord verificatie vind ik echt zo zwaar irritant en mooie kaartje, hoor!!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Lijkt wel alsof we van alle kanten met spam belaagd worden ... en ook dat het steeds vaker wordt!
    Goed idee van je meis .... die woordverificatie is toch echt een laatste optie, maar ja soms kan het niet anders .....

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Fijn dat je het zo ook kan oplossen, ik zit ook al te denken aan die domme robot, maar deze oplossing is wel beter. Het wordt inderdaad heel erg met die spam, wie houdt zich daar nu toch mee bezig?

    BeantwoordenVerwijderen