maandag 11 maart 2013

Top en flop

Tadaa :

Ietske minder tadaa :
Hoezo vraagt u?
Hoezo ietske minder tadaa?
Da's toch een megasupercool hoesje-om-bezigheden-voor-de-gruttekes in wachtkamers of op restaurant bezoek netjes in mee te nemen?
Ja, dat wel ja.
Maar het was bedoeld als hoes voor de Ipad, 
want daar houden de gruttekes hun veel liever mee bezig als ze ergens even moeten wachten.
Helaas : hij gaat er niet in !

Wijze les :
 Zo weinig mogelijk verspillen is gezond voor het milieu en voor de portemonnee.
Zodanig zuinig meten en knippen is slecht voor de pasvorm en het humeur.

Dat humeur gaat er niet op vooruitgaan als ik seffens door de sneeuw moet rijden
om de kleine gruttekes van school te halen.

Maar dat gaat weer verbeteren als de Jannes gaat zien dat zijn hemd af is,
dat manneke gaat blij zijn, en dan ik ook hé!
 



15 opmerkingen:

  1. hahahahahaha wat een bericht ! Je zegt gewoon dat je hem speciaal hebt gemaakt om de potloden en kleurboeken in mee te nemen, supertof!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. hahahahha heeeeeerlijk herkenbaar. Succes met het maken van een nieuwe.
    liefs Angela

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Haha, hier nog zo'n zuinige ;)
    Hoe ging het met de knoopsgaten maken? Viel het mee?

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. De knoopsgaten maken was een makkie !!!
      Ik nam de tijd om goed de handleiding te lezen.
      Ik nam de tijd om eens te oefenen op een proeflapje,
      en daarna 'in het echt' ging het quasi vanzelf!
      Joepiejeej!!!

      Verwijderen
    2. Fijn fijn fijn!
      Dat geeft mij ook weer moed mocht ik het in de toekomst gaan proberen :)

      Verwijderen
  4. Heel herkenbaar.....ik knip ook dikwijls te klein, zeker als het een duurder stofke is!
    Het hemd is super en het hoezeke voor vanalles en nog wat ziet er ook prima uit zene.....en anders, nen iPad mini kopen...;)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. :) Als je niet gezegd had dat de hoes oorspronkelijk bedoeld was voor een iPad dan had het me niet eens opgevallen :)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hihi, een bekend gegeven voor mij: goedkoop is heel soms wel eens duurkoop, afgestraft door de eigen zuinigheid :p En toch kan ik het niet laten, het is vast een wijze les die heeeel vaak herhaald moet worden XD
    Dat overhemd is echt cool! Goed gelukt, de knoopsgaten (nog spectaculaire functies tegen gekomen in je boekje? ;-) )!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik vind het allebei mooi gelukt hoor.
    En nu kun je gewoon nog iets moois maken: een iPad-hoes. ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Heb je toch wel fijn opgelost hoor, ookal past er geen iPad in :-) En het hemd is inderdaad super!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ik ben toch super fan van het hemd! En van dat hoezeke ook! iPad of gene iPad!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. het humeur,... zalook beteren als de zonnestraaltjes nog eens willen komen hé. Maar voor de rest vind ik het een mooie hoes en een PRACHT van een blouse.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hemd is super ! Ik wist dat je het kon. Jammer dat hoes niet past, maar het stofke is heeeel tof. Er past vast wel iets anders in.

    Lieve groetjes,

    CreativEls

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Een super coole blouse-en wat een gave stofprint-dat wordt een cool mannetje. En knap gemaakt-mijn complimenten-xxx-Sil

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wauwie Carla, je maakt prachtige dingen ... en zo'n hoes staat hier ook nog op to do !!!
    liefs

    BeantwoordenVerwijderen