vrijdag 22 maart 2013

Platte haakseltjes

Kathy van 'Vanmijvoorjou' zoekt gehaakte hartjes en  vogeltjes om te gebruiken in haar creaties,
en zocht daarvoor een swapvriendje.
Dus sloeg ik aan de haak.
Hier zijn de eerste onafgewerkte probeerseltjes.
Onafgewerkt, want ik vind mijn stopnaald van de juiste grootte niet...
Tja, ze zal wel ergens opduiken zeker?
Kathy, ik begreep uit je vraag dat je 'platte' haakseltjes nodig hebt, 
als je graag ook opgevulde haakseltjes hebt, laat maar weten hé!
Vogeltjes is nog een beetje zoekwerk, hartjes zijn snel gehaakt, zeker die kleintjes.
De peertjes vind ik zelf zo mooi, dus die flap ik er dan maar tussen,
fruit is gezond :-)

De blauwe vogel moet nog een oogje en een snaveltje krijgen, maar ja, die naald hé...
Tja, nu heb ik een goede reden om eens op ruimen zeker?

4 opmerkingen:

  1. ♥ Wat leuk en lief allemaal zeg.
    Lieve groet Hester

    BeantwoordenVerwijderen
  2. They are really really pretty!Der Frühling muß doch endlich kommen! Liebe Grüße Ines

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Oh die peertjes zijn inderdaad super leuk!

    BeantwoordenVerwijderen