maandag 4 maart 2013

Hoera , hoera bis + give away week 10

Hoera !
Kijk eens :
 Allemaal gewonnen bij De fantastisch give-away van Toertjes en Pateekes!!!!
En aangezien wij niet zo ver van elkaar wonen, werd het zaterdag bezorgd door Meneer Pateeke himself. (dat was al een cadeautje op zich, hij kan zo meedoen in een cola light reclameke...)
(Waarmee da 'k gewoon wil zeggen dat hij gezien mag worden hé, ik heb mijn keuze al decennia 
geleden gemaakt, en 'k ben er nog altijd content mee!)
En dat was prachtig ingepakt , maar we (de kinderen en ik ook wel een beetje) waren veel te hevig om al die schoon pakskes open te doen, dus daar zijn geen foto's van....
Debora, dank je wel !!!
Alle andere schatten : als je haar nog niet moest volgen, dan weet je wat je nu direct moet doen hé...

Hoera bis !
Aangezien geluk blijkbaar altijd in clusters komt, 
las ik mijn naam ook in een bericht van Mme Zsazsa !
Ik ga een cadeauke krijgen .... en de gruttekes gaan dat afpakken....
want in de paasvakantie gaan ze terug een stukske tuin maken
 en ik denk dat dat pakske van Mme daarbij goed van pas gaat komen....

En dan nu : 
het give-away-ke van week 10 :
Ja, ik weet het,
dat ziet eruit als nen vieze kreukellap,
maar....
het is echte zijde !
Ge moet het kunnen voelen,
dan veranderde van gedacht van bij de eertse streling!

Winnen :
Volger zijn of worden.
Reageren op dit bericht .
Meedoen kan t.e.m. 11 maart 2013.
Succes!

PS : Ilseh, jij won de plakoorbelletjes. Mail je je adres door aub?

15 opmerkingen:

  1. woww jij bent goed in de prijzen gevallen, wat leuk zeg! Van harte gefeliess, en ik volg al hihihi.thnks voor de tip.
    Ik doe heel graag mee met je give away...want ja ik wil dat tuuk wel ffkes voelen he!
    Fijne dag en lieve groet Hester

    BeantwoordenVerwijderen
  2. oelala jij viel met je neus in de boter hè. Ik waagde ook een kansje bij haar maar er kan er maar 1 winnen, yep... jaloers haha (ook al omdat ik de man van de cocacola reclame een waar snoepje vind).
    Die echte zijde, prachtig! maar ik weet niet zo goed wat ik ermee zou moeten doen, ik gun het dus graag aan een ander die hier wel iets fantastisch mee weet te maken!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een heerlijk blog weer, het is zo gezellig om dat Vlaams te lezen. Ik heb ooit vijf jaar in d'n Antwaarp gewoond :-)

    Echte zijde is niet mis, daar wil ik wel een kansje voor wagen! Ik volg je al en ik zal je weggever linken op mijn blog.

    Groetjes,
    Marieke
    mamadoggie.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Sjansaar! Ik ben dik jaloers! Ik waag mijn kansje nog eens! Dan maak ik er een doopkleedje van voor Nel!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Congratulations on your win!
    I would love to enter your lovely giveaway!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Owwww wat heb je veel moois gewonnen :-)
    Helemaal heerlijk meis!!!!!!!

    Geen zijde voor Moos hihihi ... die is alleen maar handig met een haaknaald hahahahahaha

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Heel veel gewonnen jij, ik laat de zijde langs gaan, ik vind het niet fijn om mee te werken!
    Liefs Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ik werkte nog nooit met echte zijde, maar ik heb onlangs wel al een mooie lap gekocht.....die ligt daar nu heel eenzaam te wezen in mijn stoffenkast......:)
    IK DOE DUS GRAAG MEE!!!

    En fijn dat ge mijne man een cocacolalightreclame-man vindt.......ik vind dat dus ook he!
    :)))

    BeantwoordenVerwijderen
  9. leuke cadeautjes, krijgen dat word je toch echt niet beu he ^^
    enneuh we doen gezellig mee met de give away he je weet maar nooit enneuh zal een keer bij de toertjes gaan kijken ;)
    groetjes
    Miss Mustache

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ja zeg, ik las uwe naam in beide give-away uitslagen en ik dacht: Die Carla is een dikke chansard!! Veel plezier ermee!

    En die zijde laat ik aan mij voorbij gaan, dat krijg ik nooit of van zijn leven gestikt :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hahahaha, ja ik had ook al eens van kortbij naar de foto gekeken :-) Proficiat met je gewonnen schatten! Ik waag ook mijn kansje voor de zijde, schoon verkreukt lappeke! :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Jij bent even goed met je neus in de boter gevallen :) Wat een toffe cadeaus! En ik ben nu eigenlijk wel een beetje benieuwd naar Meneer Pateeke haha. Geen foto van genomen vrees ik? Nou ja, zou ook wel een beetje vreemd zijn natuurlijk ;) Die lap zijde is prachtig maar ik laat hem ook even voorbij gaan omdat ik ook niet zou weten wat ik er mee moest maken. (en zo goed zijn mijn naai-skills nu ook weer niet...)

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Proficiat met de gewonnen giveaway.

    Ik doe graag mee aan deze give-away.

    Groetjes Michaëla.
    michatjuhs-hobbyhoekje.blogspot.be

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Ik zou ook wel eens willen voelen aan dat zijden kreukellapje ;-) Dus doe ik graag mee aan deze Give-Away...

    BeantwoordenVerwijderen