zaterdag 9 maart 2013

Hemd Jannes - CarlaK : 0-1

So far so good, het staat ineen !
Het had veel t&t * nodig maar so what?
Het staat ineen.
Tweede ronde : de knoopsgaten.
Maar zoals al gezegd in het vorige bericht :
eerst oefenen in het klad.
En waarschijnlijk eerst een tussendoortje waarvan ik weet dat ik het kan, 
zonder teveel t&t *
Om wat moed te verzamelen.
Alhoewel, de moed is nog niet helemaal in mijn schoenen gezakt,
want 'k ben van plan om nog eentje te maken.
Ik heb namelijk twee zonen.
En de Zander wil er ook wel eentje, 
nu dat hij gezien heeft dat dat van de Jannes eruit ziet als een écht hemd.


* tijd & tornmesje
Wijze les : als ge stof uit Amerika gebruikt, bestel dan genoeg,
ze is minder breed, en maat 158 gaat daar dan niet uit als ge maar een meterke hebt.
Gelukkig had ik anderhalve yard besteld...
Op sommige plaatsen was het nog nipt...
De maat voor mijnen oudste had er niet uit gekund.
Als ik nu die knoopsgaten nog onder de knie krijg, 
dan ga ik zo fier zijn op mijn eigen,
dat het zou kunnen,
 dat ge 's avonds
 nen eigenaardige lichtschijn boven Mechelen ziet hangen...
Dat ben ik dan, die gloeit van trots op mezelf,
Want dat wilt dan zeggen dat ik dat kan.
Zo iets van TWEE bollekes!
 Maar eerst dus nog die knoopsgaten...


16 opmerkingen:

  1. Maar dat is SUPER .......dat kan ik niet hoor!
    En het stofje is helemaal mijn smaak...:)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wow! Je mag wel even heel erg trots zijn op jezelf! Knap gemaakt! Het ziet er echt super mooi uit! Als ik dit zo zie, dan zijn die knoopsgaten peanuts voor jou :) Succes!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. tZiet er heel netjes uit, ze doen dat daar goed in mechelen!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Tuurlijk kunde gij dat ! Het ziet er al heel goed uit, heel tof stofke.
    Het gaat lukken, ik voel het. Als ge dan schittert doe het hard genoeg, zodat ik het hier in Limburg ook kan zien hé. ;-)

    Lieve groetjes,

    CreativEls

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik zal vanavond uit het raam kijken, zo rond een uur of 21u? En ik ben zeker dat ik een mooi licht zal zien boven de horizon!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Waaaauw, maar dat is kei-gewedlig dat gij dat kunt! Dat is nog steeds ver-van-mijn-bed hoor ...

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wow...hier mag je gerust fier op zijn...amaai, proficiat! Wist trouwens niet dat je uitde buurt van Mechelen bent, kom er zelf niet zo ver vandaan...

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Kweetnihoeschoon! Amai! Een hemd, ik zou dat ook eens graag voor mijne vent maken, maar daar durf ik ni aan te beginnen zenne! Da ziet er zo moeilijk uit! Maar da van u ziet er echt super geslaagd uit! Dat stofje! Pure liefde! Uwe zoon mag fier zijn op de mama!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Applaus! ge moogt nu al gloeien van trots hoor! en die knoopsgaten, dat komt ook in orde!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Haha
    Moesten we dus denken dat er ufo s zijn, t zijde gij !!!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. awel ge moogt fier zijn. en een schoon stofke zeg.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een gaaf stofje! Gefeliciteerd met je overwinning! Liefs MiM

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wauhauw Carla! Wat vind ik dit knap zeg! Het hemd ziet er echt professioneel uit! En wat een super leuke stof :)

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Knap werk! Het ziet er heel goed uit!

    BeantwoordenVerwijderen