maandag 18 maart 2013

Geruisloos haken : the sequel

Hier kon je lezen dat Marte ziek was.
Het geruisloze haken resulteerde in een hippe armband en een schattig konijn (of paashaas).


 Een supermakkelijk patroontje van Susanne Madsen op Ravelry,
 het heet heel toepasselijk Easy Bracelet.
Ideaal ook om kleine restjes op te werken.


Dit lieve diertje is een patroon van Stip en Haak. 
Het heet konijntje Pluis, je vindt het hier.
Ik zie er een paashaas in, hij staat hier ter decoratie, passend bij de tijd van het jaar.
Ik vind het patroon SUPERGOED ! 
'k Ga er nog eentje haken, want dat geruisloze haken krijgt een sequel.
Marteke is nog steeds ziek, ze heeft een knoert van een keelontsteking te pakken.
Ze moet nog tot en met woensdag uitzieken.
Mijn haakpen is gewaarschuwd...

11 opmerkingen:

  1. Mooi haakwerk! Dat konijn is bij mij ook bijna af.
    Nogmaals beterschap voor je dochter, zo sneu!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ahhhh wat een schattig konijntje!
    Geruisloos haken levert mooie dingen op hihihihi zo ook je armband!!!!!!

    Beterschap voor Marte!!!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Nou dat wordt straks een kamer vol konijntjes...schattig!! De armband is ook leuk! Veel beterschap met je zieke meisje!! Grtzz..Maddy

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat vervelend dat je dochter zo ziek is!! Heel veel beterschap voor haar!! En wat een schattig konijntje/ haasje!

    Liefs Elise

    BeantwoordenVerwijderen
  5. beterschap aan je dochter en dat armbandje ga ik zeker pinnen :)
    groetjes
    Miss Mustache

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Zet Pluis het konijn maar op het ziekenbed van Marteke, dat zou het em moeten doen. Wens haar vlug beterschap van me.

    Zopas je nieuwe volger geworden omdat heel wat maaksel van jou herkenbaar zijn. Leuke teksten ook. Ik denk dat ik hier veel inspiratie ga opdoen.

    Geïnteresseerd in een giveaway (helaas maar tot morgen ):
    http://homeiswherethedachshundis.blogspot.be/

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een leuke armband is dat! Mooi gedaan. Groetjes.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Geruisloos haken werpt mooie vruchten af.
    Arme Marte, ziek zijn is niet leuk, maar een keelontsteking al helemaal niet :( Beterschap!!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. ocharma Marte. :-' dat is nu niet leuk sé. Maar je haakwerkjes zijn wel leuk.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ach wat jammer voor je meiske, ik hoop dat ze snel weer opknapt. Maar misschien kan dat lieve konijntje haar daarbij helpen! hij is echt schattig!
    groetjes en Beterschap, Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Och die arme Marte. Beterschap hoor!

    In vind je armband en het konijn echt helemaal geweldig. Tof gemaakt!

    BeantwoordenVerwijderen