donderdag 28 maart 2013

Feest geweest

Lap.
Het is gebeurd.
Gisteren werd ik weer een jaar ouder.
Joepie!
Het was heel plezant!
Ik kreeg toffe post (merci!).
Ik kreeg mooie pakskes (merci!).
Ik at bij wijze van boterhammen nen tip uit het boek Allemaal rokjes van Mme Zsazsa.
Daar staat ergens in dat sandwichen beleggen met boter en bruine suiker, en die vervolgens in zilverpapier strijken, awel dat dat keilekker is.
En zoals zo vaak heeft Mme gelijk. 
Dat is heerlijk!
En de gruttekes vonden het geweldig om hun eten te strijken!
(en ik ook, eten strijken is plezanter dan kleren strijken, echtig en techtig!)




Ik kreeg 'sponsoring' voor handwerkgerief, ik kreeg mooie wensen en mooie geschenken.
Ik kreeg van meneer CarlaK een spiksplinternieuw megagoed fototoestel !!!!!
Ik kreeg een stralend zonneke aan een blauwe hemel!
Maar mijn allerliefste pakske kreeg ik van mijn poppegrutteke.
De foto's hierboven zijn het bewijs!
OOOOOH, verjaren, ik doe dat nog altijd graag!

20 opmerkingen:

  1. Gefeliciteerd! En ach, alleen die zin al "de beste moeder is de mijne" dat moet goud waard zijn.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. proficiat! Dat er nog veel leuke verjaardagen mogen bijkomen!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Nog van harte en nu nagenieten van al dat fijns!!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Van harte gefeliciteerd! Zo fijn dat het een hele leuke dag was en dat je lekker verwend bent. Wat een lief poppegrutteke heb je daar :-) Hip hoi nieuw fototoestel, veel plezier ermee, ik weet er alles van :-). En alléé, dat is de eerste keer dat ik lees dat je uit een naaiboek eettips kan halen :-) En nog geslaagd ook. Ik heb daar in elk geval overgekeken, boek nog eens openslagen denk ik :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Gefeliciteerd! Ik zit te glimlachen bij het idee om je eten te strijken :-D Moet ik ook 's proberen!

    Groetjes,
    Marieke

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Gefeliciteerd meisie!!!!!!
    Wat een heerlijk blog om te lezen!!!!!!!!!
    Je verjaardagsgevoel en verwennerij spat het scherm af!!!!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Dikke proficiat! Ook met de mega coole cadeautjes en dito sandwichen ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Nog van harte gefeliciteerd! Je bent goed verwend zo te zien :) Tof!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Nog van harte gefeliess hoor.
    Lekker verwonnen, helemaal super.
    Lieve groet Hester

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hartelijk gefeliciteerd met jouw verjaardag. Leuke cadeau's kreeg je en wat lief van jouw dochtertje. Die gestreken sandwichen wil ik ook wel eens proeven....gaan we dus eens uitproberen.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Nog gefeliciteerd met je verjaardag! Heerlijk, zo'n verwendag!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een heerlijkheid! Gefeliciteerd nog! Liefs MiM

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Proficiat nog!! Lief die tekening van je dochter, dat zijn de mooiste cadeaus!!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Alsnog gefeliciteerd met je verjaardag! Wat een fijne cadeaus heb je gekregen. Hopelijk laat je ons volop meegenieten van je nieuwe fototoestel en ook van je nieuwe handwerkgerief! Ik kijk dus alweer uit naar je nieuwe creaties :)

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Gefeliciteerd! Seg, strijk je die sandwich dan echt met je strijkijzer? In zilverpapier?

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Alsnog van harte gefeliciteerd.
    Wat een lieve cadeautjes heb je gekregen :).

    Groetjes Michaëla.

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Ik heb gewoon je verjaardag volledig zitten missen.... en nu ben je bijna alweer jarig. Gefeliciteerd alvast, dan ben ik de eerste haha!

    BeantwoordenVerwijderen