dinsdag 26 maart 2013

Everzwijnjachttrofee en WW12

De CDroms voor de kleintjes gaan naar : Stan nel!
Daarmee is het bewijs geleverd dat ge gerust meerdere keren kunt meedoen, random.org vindt dat allemaal prima, en ik ook!
Stan nel won namelijk ook in week 2!

Weken 13 en 14 zijn een beetje anders dan anders.
Wegens aankomende paasvakantiegebeurtenissen en daarmee samenhangende internetabsentie
ga ik naar minstens twee personen iets opsturen waarvan ik denk dat het hun gaat plezieren.

Dus, alle schattebollekes waarvan ik het adres heb kunnen in de prijzen vallen.
Alle schattebollekes waarvan ik geen postadres heb, ge moogt uw adres altijd doormailen, vermeld dan ook uwen blognaam, dan kom ik eens neuzen en wie weet heb ik nog iets liggen dat ik geschikt acht voor u....

Het eerste vrij gekozen pakske is al gepost....!!!

Terug naar de titel.
Bij aankleedpopje zag ik een tijdje geleden een supertoffe vildsvin-trofee!
Ze schreef dat het patroon in het Zweeds is, maar dat dat echt wel te volgen is als je een beetje kan haken, dus ik ging de uitdaging aan.
Zij organiseert een blogsterontmoetingsdag, check it out !
Ik zou daar graag naartoe sporen als het op een passende datum is, maar liever niet alleen.

Aanschouw mijn everzwijnjachttrofee!

Jaja, ik weet dat die vijs compleet buiten proportie is, daar hangt normaal ne zware kader aan hé!
Dees is maar efkes voor de foto, de jachttrofee gaat mee naar ons Ardennenhuisje.
Voila, nu gaat Grut 1 vertrekken om zijn laatste examen te maken,
Grut  3 wordt naar school gebracht en grut 2 moet naar de oogarts.
Laat de dag maar beginnen!

16 opmerkingen:

  1. oww leuk als de datum uitkomt voor beide ik heb me ook ingeschreven

    enne wat is ie leuk geworden zeg

    winnaar feliesssssss

    lieve groet jenneke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oh ik doe graag mee met je komende verrassingskes weggevertje.
    Ik denk dat ge mijn adres nog hebt???
    Ferm everzwijn!
    Ik heb natuurlijk alles gelezen over de bijeenkomst die aankleedpopje organiseerd, maar zal er niet kunnen bijzijn wegens te ver en te drukke agenda...
    Groetjes
    Maren (hoemmelke.blogspot.com)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leuk everzwijn! Die gaat zich vast thuis voelen in jullie Ardennenhuisje :)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik sta ook ingeschreven voor de meetings dag hihih...benieuwd wanneer het gaat komen zeg.
    Wat heb je dit leuk gemaakt zeg ♥ luv it ♥
    Stannel jij van harte gefeliess he!
    Ik doe ook graag mee bij je hoor, adres heb je nog niet..ga ik proberen te regelen ahhaha.
    Lieve groet Hester

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Whaha, hij is leuk geworden! Hopelijk gaat ie geen zwijnen naar jullie huisje lokken, want je hebt bij mij kunnen zien wat er dan gebeurt. ;-)
    Ga je nu ook de eland nog maken? Ik misschien wel.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. De eland waarschijnlijk niet, misschien wel als ik hem kan omvormen tot hert :-) Ik zou graag dieren maken die we al echt gezien hebben vanuit ons huisje.
      Liefs!

      Verwijderen
    2. Nog gefeliciteerd met je verjaardag, helemaal vergeten.
      En er zat toch ook een patroon van een hertje bij? En een zebra, maar die zul je vast ook niet zo snel tegenkomen in de Ardennen.

      Verwijderen
  6. Ik wil mss ook naar aankleedpopje, moet jij dan eerst de trein naar apen? Als alles goed is krijg jij heel snel post in je brievenbus (eindelijk)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Mijn adres heb je nog toch? ;) Wat is je everzwijn leuk geworden! Ik neem aan dat een 'vijs' een schroef is?

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een mooie jachttroffee!! Prachtige kleuren!

    Ik wil graag meedoen! Heb je mijn adres nog? Ik heb toen ooit een keer een kaart naar Marte gestuurd.

    Groetjes Leonie

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wow je everzwijnjachttrofee mag er wezen meis!
    Geweldig!!!!!!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Gefeliciflapstaart!!!
    En heerlijk hè als de zon schijnt op je verjaardag :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Aaaah, die is zoo cool! En schattig! En grappig! En geweldig! Ik wil er ook ene :D Moet ik eens mijn zweuds bijschaven en een poging wagen.

    BeantwoordenVerwijderen