woensdag 13 februari 2013

WW6*

Alle deelneemsters kregen 1 nummerke, deelneemsters die al langer volgden kregen er twee.
Dat resulteerde in 89 lotjes, random.org werd aan het werk gezet en koos nummer 60.
Nakijken op de nummerkeslijst in mijn blogboek....
Het is :
Mail je je adres?

Week 7 heeft geen give-away, de week is al half, we zijn net terug van ons internetloze vakantieplekje, en naast bergen was heb ik er ook een griepje van mee teruggebracht...
'k dacht nochtans da'k ging ontsnappen dit seizoen...
Maar, de zakdoekdoos staat klaar, en er ligt nog een ongelezen Henning Mankell te blinken,
dus seffens de zetel in, een stukske lezen, aaah van het gedacht alleen al  kikker ik al op.

18 opmerkingen:

  1. wens je beterschap hoor

    enne m(i)e van harte gefeliesssss

    lieve groet jenneke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Gefeliciteerd aan de winnaar en beterschap!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Veel beterschap en felicitaties aan de winnaar.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heel veel beterschap!
    En de winnaar van harte gefeliess.
    Bedankt voor de gegeven kans Carla.
    Lieve groetjes Hester

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Balen dat de griep je toch gevonden heeft :(
    Beterschap!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Owww jammer niet gewonnen! Maar evengoed een dikke proficiat voor M(i)e!

    En voor jou beterschap! Wat rot dat je toch nog de griep te pakken hebt gekregen. Of eigenlijk, de griep jou... Maar met de zakdoekendoos bij de hand en een Henning Mankell moet je er wel goed doorkomen denk ik ;-) (echt geen idee wie Henning Mankell is haha)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Als je een paar Henning Mankells gelezen hebt, durf je niet meer afgelegen op het platteland van Zweden te wonen. Daarom woon ik in een buurtschap. Hihi.

      Verwijderen
  7. Gefeliciteerd M(i)e!! Carla bedankt voor het organiseren en heel veel beterschap...lekker lezen!! Grtzz..Maddy

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Gefeliciteerd Mie en jij beterschap!!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. hé ! dat ben ik !
    joepie!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat is dat toch met die griepjes. Ik ben het hier ook al stilaan beu aan het worden! Veel beterschap!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Amai, wat is die Mieke een geluksvogel! Zulke leuke spulletjes.
    Ik wens jou van harte beterschap (als je die Mankell uit hebt, hihi).

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja, een buurtschap lijkt me toch veiliger ;-)
      Alhoewel, Kurt Wallander gaat in dit boek zelf op een afgelegen plekje wonen...
      Liefs!

      Verwijderen
  12. Mieke gefeliciteerd!

    en jij beterschap..heeeerlijk Mankell, welke ben je aan het lezen?

    groetjes Anna.

    BeantwoordenVerwijderen