dinsdag 5 februari 2013

WW5 en give-away week 6*

De winnares van week 5 is ....... Freubeline !
Mail je je adres door, dan komen Dora en Boots eraan.

Give-away week 6* : een 'specialleke' om te vieren dat ik meer dan 100 volgers heb.
(en geloof me, ik word daar belachelijk blij van)
Dus In de plaats van het wekelijkse ene dingetje,
 kan je deze week een pakketje met verschillende dingetjes winnen.

Het pakketje bevat :
°°° een dun katoentje met frisse bloemetjes°°°
°°° een lap rood fluweel met damastachtig motief °°°
°°° een meterke echte oude vintage stof met groene motiefjes°°°
°°° vijf geknutselde omslagen van oud sprookjesboekpapier°°°
°°° vijf uitgeknipte neushoornsilhouettekes (adreslabels)°°°
°°° drie siliconen berenvormpjes (cakevormpjes)°°°
°°° acht scoubidoedraden°°°
°°° een kringloop paasslingertje°°°

Winnen?
Volger zijn of worden, en reageren op dit bericht !
Reclame maken mag, graag zelfs.
Meedoen kan tot en met dinsdag 12 februari 2013.
PS : Mijn volgertjes nrs 1 tem 104 gaan dubbel in de pot als ze meedoen, ah ja !
Succes!!!

56 opmerkingen:

  1. Leuk pakketje zeg. Daar wil ik wel kans op maken dus ik doe graag mee. Volger ben ik al.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wow, dat is een leuk pakketje. Daar waag ik graag een kansje voor.
    Ik ga gauw reclame maken op mijn blog.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Super mooi pakketje!!!! Ik doe dus heel graag mee!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. oh wat een gezelligheid en proficiat met meer dan 100 volgers. Natuurlijk hoor ik daar allang bij... bij die volgers. Ik waag een kansje hoor, echt leuk! Ik zit een linkje op mijn blog. Groetjes van Sylvia

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ah dubbele kansen voor deze leuke Give Away..die kans laat ik niet aan me voorbij gaan!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Jazeker!!!
    Deze give-away wil ik wel winnen hoor.....:)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Oooo dat vintage stofje!!!! Ik doe mee want ik maak dubbel kans;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wie niet waagt, wie niet wint! Ik doe deze keer ook weer mee en wat lief dat we dubbel kans hebben!
    Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Alé, ik smijt me nog eens in de strijd :-) Van stoffen heb ik nooit genoeg, en die bloemekes steken mijn ogen uit ...

    BeantwoordenVerwijderen
  10. O, ik doe supergraag mee!proficiat met je leuke blog en je volgers!!!!

    groetjes,

    sarahmamzilla

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ik word belachelijk blij ;-) als ik dat pakketje zie, dus ik doe graag mee!
    Een linkje heb ik al vast op mijn blog staan.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een leuk pakketje! Ik doe graag mee aan je give away! Ik zal zo nog even een linkje plaatsen op mijn blog.
    Leuk hè, al die volgers :)

    BeantwoordenVerwijderen
  13. O ferm pakketje!! Ik doe graag mee en ben blij dat uw volgertjes een extra kans krijgen!!!
    Allemaal toffe dingen... :)
    Maren (hoemmelke.blogspot.com)

    BeantwoordenVerwijderen
  14. OOOOOH leuk pakketje!
    Dat zou mij heel blij maken!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Natuurlijk ga ik het weer proberen! Wat een leuk pakket!

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Zo leuke give away , ik doe graag mee, en bijdeze ben ik ook volger geworden van jouw leuke blog :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Ik doe graag mee voor zo'n leuk pakket!

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Ik doe ook mee! Dubbel in de pot, dat doet hopen :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  19. ik doe ook mee en maak gelijk reclame hoor bij het tabblad give aways op mijn blog.
    groetjes
    Miss Mustache

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Ik doe graag mee! zal even een linkje plaatsen op min blog, Tineke
    bollies53.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  21. amaai ja, daar doe ik heel graag aan mee. ik zie al wat in de groene stof en met pasen zal mijn klas vrolijk versiert worden... als ik win hé. ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Wat een gezellig pakketje, ik doe nu eens graag mee bij jou! Groetjes Carolien

    BeantwoordenVerwijderen
  23. wowieeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee allereerst gefeliessss met zoveel volgers ( waaronder ik ha ha)
    ik neem een gok hier hoor...samen met alle andere

    en plaats een linkie op mijn site

    heb je zin in ook een give away er staat er bij mij ook weer 1

    lieve groet jenneke

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Nr 15 meld zich hier als volgster.
    Wat een leuke give away, ik doe graag mee!
    Freubeline van harte gefeliess met de give away die je hier heb gewonnen!
    Ik ga je linken op fb..heb zelf geen blog, vandaar.
    Lieve groet Hester

    BeantwoordenVerwijderen
  25. ps nr 105..hij pakte de 0 niet..enne ik ben hier via Jenneke trouwens

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Wat een leuke Give Away, ik doe graag mee en ben volger geworden van je gezellige blog! Ik ge je gelijk even linken. Ik heb zelf trouwens momenteel ook een Give Away..dus als je zin hebt nodig ik je graag uit! Grtzz..Maddy

    http://maakhetff-maddysblog.blogspot.nl/

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Proficiat met je 100+ volgers!! Hiep hiep hoera!! Natuurlijk doe ik mee voor het leuke pakketje!
    Veel liefs!

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Hallo,das ist eine schöne Verlosung bei Dir!
    Viele Grüße Ines

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Hartelijk gefeliciteerd met de 100 volgers ! Ik doe graag mee aan deze leuke Give-away. Sinds jij bij mij een Give-away won, ben ik een trouwe volger....... Ik plaats een linkje op mijn blog.
    En nu maar duimen en hopen.....op winst.

    Lieve groetjes,

    CreativEls

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Niet te doen gij! Zo'n tof pakje. Daarvoor doe ik graag nog eens mee!

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Proficiat met je vele volgers en proficiat aan de vorige winnaar :-) Hier doe ik toch ook weer graag aan mee, wat een heerlijk pakketje zeg!

    BeantwoordenVerwijderen
  32. leuk deze blog te hebben gevonden waar je ook nog eens leuke dingetjes kan winnen .Zou ik ook wel eens leuk vinden

    BeantwoordenVerwijderen
  33. Zo'n mooie stofjes ! En scoubidoudraden, daar ben ik helemaal vergeten hoe dat moet....
    Ben al geruime tijd volgertje en doe heel graag mee voor dit superpakketje.
    'n vrolijke groet,
    sneksniltje

    BeantwoordenVerwijderen
  34. Oooo, dat vintage stofje!!! Ik ben helemaal niet vintage aangelegd, maar van dat stofje word ik blij. Mocht het maar mijn richting uit komen...
    Ik zet een linkje op mijn blog.

    BeantwoordenVerwijderen
  35. Hoi! hier ben ik al volger nr 111, is dat nu een gekkengetal? ach wat, ben ook een beetje gek, ik val ook voor je give away, vooral die stofjes, de kippetjes, brengen speciale gevoelens bij naar boven.
    ik plaats een linkje, kom je ook even bij mij kijken? heb toevallig ook een give away.
    Groetjes Anna.

    p.s zou ook niet passen hoor, ik dubbel in de pot ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  36. Allereerst een dikke proficiat met zoveel volgsters! Ik doe heel graag mee aan deze give away en uiteraard heb ik een link op mijn eigen blog gezet :) Die neushoorn-adreslabels zijn zooooo leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  37. Net volger geworden - Ik doe graag mee met je super give away en plaats ook een linkje op mijn blog

    BeantwoordenVerwijderen
  38. Wat weet jij een mens te verwennen! Tjee, je zou het maar winnen.
    Leuk hoor. De link plaats ik zo dadelijk. (effe een mama-ding doen)

    BeantwoordenVerwijderen
  39. Wauw, wat heb je een leuke blog met een leuke give away. Ik wordt volger want je maakt erg leuke dingen! en natuurlijk wil ik graag mee doen met de give away, al is het alleen al om die geweldige kippen! Ik zet een linkje op mijn blog.

    BeantwoordenVerwijderen
  40. Wat een leuk pakket, vooral die slinger! Ik maak graag een kansje. Ben al lang volger, want er komt hier allerlei leuks voor mij.

    BeantwoordenVerwijderen
  41. Ik waag ook een kansje om dit vrolijke pakketje te winnen! Woopwoop!

    BeantwoordenVerwijderen
  42. Another great giveaway! Count me in please!
    Congratulations on passing 100 followers!

    BeantwoordenVerwijderen
  43. Wat een leuke giveaway.
    Past precies bij al mijn hobby's

    Gefeliciteerd met de 100 volgers.
    Op mijn site loopt momenteel ook een giveaway,doe je ook mee?

    Groetjes Michaëla.
    http://michatjuhs-hobbyhoekje.blogspot.be/

    BeantwoordenVerwijderen
  44. Wat een leuke blog. Ik ga je volgen en doe graag mee met de give away....

    BeantwoordenVerwijderen
  45. Hele leuke give-away, ik waag mijn kans !!!

    BeantwoordenVerwijderen
  46. Pfew, nog net op de valreep, maar ik doe hééél graag mee met deze give away!!! Toi toi toi voor mezelf!
    An
    aka: jace-did-it.blogspot.be

    BeantwoordenVerwijderen
  47. Also I would like sign up for this super candy.
    hugs
    Gerda

    BeantwoordenVerwijderen
  48. Wow! Amazing! Super!
    Please enter my name...
    I am follower
    I post in my sidebar....
    http://lapappilon.blogspot.com/
    lapappilon@gmail.com

    Hugs
    Eva from Serbia

    BeantwoordenVerwijderen
  49. Die kippetjes, die doen het hem voor mij. Mag ik meedoen? Dat is tof zeg.

    BeantwoordenVerwijderen