vrijdag 8 februari 2013

Weeral een zonnebrilzakske & post !

Het nog ontbrekende blauwe touwtje van hier werd gevonden.
Letterlijk!
Het lag wat modderig te wezen op de bouwwerf van een broer van Mr. CarlaK.
Het ging mee in de wasmachine en kwam er als nieuw weer uit!
Nu kan ik weer iets afvinken op het 'af te werken'-lijstje!
Ik kan er ook weer iets bij opschrijven :
 'k naaide er nog eentje (om het af te leren) en dat heeft hetzelfde probleem....
Ik kan dus beter niets afvinken en niets bijschrijven,
 dat is waarschijnlijk efficienter ;-)

En dan de post.
Twee oersaaie enveloppen met vensterkes... dat zijn rekeningen, 
die leg ik op 'den bureau' van Mr. CarlaK. 
Kwestie van de taken te verdelen hé !
Eén mooie grote vrolijke omslag voor mij !
OOOOOOOOOOH, wat een verwennerij !
 Kijk wat ik allemaal kreeg, zomaar, gewoon omdat ik haar een piepklein pleziertje deed....
 Supermooie zelfgemaakte juweeltjes en altijd bruikbare knutselgeriefjes,
 vergezeld van een lieve brief.
En als klapstuk een boek met verhalen uit Japan met GEWELDIGE illustraties, het werd uitgegeven in 1953 !!!!

Dank je wel Mieke, 
you made my day!
:-)

7 opmerkingen:

  1. Wow, zoals jij die foto's hebt gemaakt ziet het er nog mooier uit. Geen dank, het maakt mijn dag weer goed dat ik iemand blij heb gemaakt.
    Groetjes Mieke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Laat de zon nu maar komen!
    Wat een prachtige post! Dat boekje vind ik helemaal geweldig!
    Geniet ervan!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat ben je verwend! En wat een leuke zakjes heb je weer gemaakt.
    Als ik weer in NL ben, heb ik eventueel een paar kilometer koord voor je liggen, in allerlei kleuren. Dus als je dan weer eens koord nodig hebt, dan geef je maar een gil.
    Je walvissen zijn superleuk! Ik snap dat je kinderen die graag willen hebben.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mega, dank je wel!!!!! Ik ben er super blij mee!!!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. hopelijk kunnen we morgen komen !
    moe en swieker !

    BeantwoordenVerwijderen