zaterdag 2 februari 2013

Nog zonnebrilzakjes

Mijn brillenzakske van hier, dat was een plezier om te maken.
En het is weer een superwerkje om smalle reepjes overschot in kwijt te raken.
Dus ik dook in de doos met overschottekes en maakte er nog vier.
Eigenlijk maakte ik er nog 3,95 want degene die maar voor 95 % af is mist nog een koordje.
Ik had er geen in een bijpassende kleur, maar dat zal ik binnenkort wel eens ergens tegenkomen zeker?
Een blauw eindje lint of touw, da's geen onmogelijke opdracht hé.
Allemaal volgens de tutorial van By MiekK.
Ik deed 2 kleine aanpassingetjes :
Ik liet 2 cm tussen de tunneltjes ipv 1,5 cm, dan kwamen ze mooier in het midden te staan.
Bij de groene exemplaren gebruikte ik slechts de helft van de opgegeven lengte touw en zette er een koordstopper op. (Kwestie van te gebruiken wat ik in huis had)

Ik ben er ook in geslaagd om er labeltjes tussen te naaien !
Goed hé ! Bij mijn (uitermate handige) nieuwste tas ben ik dat weeral vergeten, tsss....

En ik heb het voor mekaar gekregen om een print te laten doorlopen,
ziedis hoe schoon !
(Eerlijkheidshalve moet ik vermelden dat niet ik daarin slaagde. 
't Is zuiver een geval van onwaarschijnlijke chance!)

Nu nog wachten op het zonneke...
Welke vinden jullie de mooiste?

PS voor Ria : er zit een stukje van jouw stofje in verwerkt !

10 opmerkingen:

  1. Ooh die zijn mooi! Wat fijn genaaid!
    groetjes
    Emilia

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Die zijn leuk geworden zeg. Vooral die met gitaren en met hertjes. Maar dat komt waarschijnlijk gewoon door de leuke stofjes.
    Als ik weer in NL ben, heb ik heel veel lint en koord voor je in alle mogelijke kleuren en voor kleine prijsjes. Ik zal het wel een keer op mijn blog vermelden.
    Wat lees jij trouwens een toffe boeken!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. De hertjes zijn echt mijn favorieten! Maar zou ik de zon zijn, ik zou voor alle zakjes gaan schijnen!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik vind ze allemaal geweldig ......maar als ik dan toch moet kiezen?
    De 'retro' groene!
    Of....die met die blauwe bloemetjes is ook top!
    Of.....zucht, allemaal zo mooi!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Proficiat met de doorlopende print :-) En dat gitarenstofje, blijft mijn favoriet, ik maakte hier een stoffen gitaar uit voor mijn zoon, toen hij op peda vertrok. Het ding heeft al veel succes gehad daar :-) Mooi hoor je zakjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. ik vind ze allemaal mooi maar hetgene nog niet af is vind ik persoonlijk het mooiste. :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Oh ze zijn allemaal zo mooi! Heb er ook zin om aan de mijne te beginnen :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  8. ja ik vind ze ook allemaal heel schoon eigenlijk
    Mijn top 3 is 1. Het groene, 2.en 3. want die vind ik alletwee even mooi
    de twee van de onderste foto

    BeantwoordenVerwijderen