vrijdag 11 januari 2013

Zo geknipt : eerste maaksel + WW1*

* Winnaar Week 1
Maar eerst : eerste maaksel uit zo geknipt !
Mannekes, dat boek is zijne prijs waard,
dit is het eerste maaksel met rits dat gemaakt werd ZONDER het tornmesje te gebruiken!!!
Ik moet hier maken dat dit bericht geschreven is, want mijn vingers jeuken om aan het volgende
 Zo geknipt werkstukske te beginnen.
De vilten uil werd gemaakt door Zander, volgens de aanwijzingen van Lupin.


In 't echt nog vele schoner, want a) een oeroud fototoestelleke en b) 'donker' licht....
ge begrijpt het al... wij bloggers snakken naar de zon om beter fototreklicht te hebben...
Ik zie nu toch nog twee draadjes steken aan het draaglusje, die zal ik er sebiet direct afknippen se.

En dan nu : 
WW1

Hou je brievenbus in de gaten,
de lap komt eraan.

Fijn weekend iedereen!

PS : ge kunt uw kans nog wagen voor de give-away van week 2.

14 opmerkingen:

  1. officieel doe ik niet mee met de zo geknipt sew along, maar dees zakje maakte ik al verschillende keren oa voor de kerstswapplus.
    Ik ben fan van dat zakske en ergens op mijn to do lijst staat het volgende project uit zo geknipt, maar eerst een paar andere dingen die al veel langer op mijn to do lijst staan

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wat ontzettend knap gemaakt en sander maakte dat uiltje erg mooi, felies aan de winnaar

    lieve groet jenneke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mijn zoon kreeg post! Dank je wel, het is nog niet geopend, hij krijgt het als hij echt jarig is. Lief van je! Liefs MiM

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat mooi gemaakt! En ik vind trouwens de uil van Zander ook echt prachtig trouwens!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ja dat boek is goud waard :-) Schoon zakske en jou Zander is ook een krakske! Tof die uil! En proficiat Vee!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Dat zakje is een topper hè, het rolde hier ook al vaak vanonder mijn machine! Ziet er echt tof uit, en waaauw voor Zander zijn uiltje!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. waar blijft ge de moed én de tijd halen ? doe zo voort ....
    moekpoek

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wow! Wat knap gemaakt!!!!!!!! Ontzettend mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Zo geknipt is inderdaad super. Dit tasje is ook mijn favoriet. Geen zin om mee te doen met de sew along? Zo kom je er zeker toe elk project uit het boek een keer aan bod te laten komen. Je vindt de link op mijn blog.

    Die uil is ook heel mooi !

    Lieve groetjes,

    CreativEls
    http://koekjehaakjemaakje.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  10. jaja, mooi en goed boek hé. leuk gemaakt, ook dat uiltje.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Joepie joepie joepie
    Kan wat geluk gebruiken want de inspectie was niet super
    Niet erg slecht ook niet, maar we waren toch wat teleurgesteld
    Dus: you made my day

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Jouw versie van het ritstasje is heel leuk! En wat een leuke stof heb je gebruikt, heel mooi.
    De foto vind ik echt grappig met die barbapapa poppetjes, super gedaan:)

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Ik krijg zin om dit boek ook te kopen! Leuke 'maaksels'!!!!

    BeantwoordenVerwijderen