dinsdag 29 januari 2013

WW4 en een tekening

Nog een tekening uit het mapske.
Maar... wat heeft de visarend nu in zijne poot?
Ah... 't is de winnaar van week 4 !
Deze tekening is een ontwerpje voor een linosnede.
Zander vroeg om dat te maken toen hij 6 was.
't Is nog altijd zijn lievelingsvogel.
Misschien post ik nog wel eens een foto van de linoafdruk,
maar daarvoor moet ik hem uit de kader halen want het glas spiegelt te veel...

Soit!

Proficiat Lore van Lore Creatief !
Mail je je adres door ?
 

5 opmerkingen:

  1. Zo, ik ben weer bijgelezen bij je. Soms loop ik een beetje achter.
    Wat kun jij mooi tekenen zeg! Echt knap.
    En ook nog naaien en haken. Wat een talent!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Gefelies voor Lore en wat een mooie tekening!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooie tekening! En joepie de poepie mijn naam staat er in :-) Ik stuur je zo meteen mijn adres :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooie tekening! De onschuldige poten van de arend hebben de naam gekozen. ;)

    BeantwoordenVerwijderen