dinsdag 15 januari 2013

WW2 - haaksel - Het winkeltje

Winnaar Week 2 : 

Nummer 1 heeft gewonnen !
Stan Nel, mail je je adres door?

Haakoefening , je ziet het al liggen onder mijn blogboek,
een haaksel dat ik 'aan het leren ben', 'k zag het ergens op het web en het is zo mooi!
En het beste van al : 't is niet echt moeilijk !
Schoon hé ?

Er staan sinds gisteren nieuwe kleertjes in het winkeltje,
veel zomergerief
(de timing is niet echt geweldig, 'k weet het, de wereld is wit. Koud. Glad. MOOI!)
Dit kleedje staat in het winkeltje.
(Ze was daar zó schoon in, maar helaas, het is te klein!)

PS : als ge meedoet aan de give-away van week 3, maakt ge tot nu toe megaveel kans, 
er is geen kat in geinteresseerd.
'k Dacht nochtans dat de eighties 'in' zijn?

PSS : de sneeuw blijft hier met bakken uit de hemel vallen, 
Ik zal straks maar ruim op tijd naar school vertrekken...
Deze morgen een kwartier vroeger vertrokken en net op tijd aangekomen.
De gruttekes keiblij naar school : skibroeken aan en de slee mee.
Ze gaan proberen hun juffen te overtuigen om naar het park te gaan,
daar is een hele goeie sleeberg!
'k Ben benieuwd !

5 opmerkingen:

  1. Ik doe de carlton dance van de fresh prince!!! (Ken je m niet? Effe googlen dan!)Hartelijk bedankt!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mijne Hove waar stak in de bus
    Zo mooi
    Schande dat dat 20 jaar lang in uw kast stak......
    We weten nog niet goed of we ( de dochter moeit zich) er iets van gaan maken of houden als zomers tafellaken

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Verdorie
      Ik zit op mijn pas nieuwe iPad te werken en diene kiest precies zelf zijn woorden.......
      Mijne give away moest het zijn

      Verwijderen