zaterdag 26 januari 2013

Robot

Er was eens een H&M truitje.
Jannes was de gelukkige eigenaar.
Daarna werd Marte de gelukkige eigenares.
En dan werd het te klein.
En daarna echt onherroepelijk niet meer aan te doen te klein.
De gruttekes vonden dat verschrikkelijk.
Het was hun enige robottruitje.
Hij werd terug uit de zak voor de kringwinkel gevist.
"Mama, deze houden we bij."
"Mag ik er dan iets anders van maken? "
"Ja, maar de robot niet kapot doen hé mama"



"Oei, deze staat niet helemaal goed..."
"Ja, maar 't is gelukkig den achterkant..."
"Kom we gaan onze olie verversen "
"Daag"

Wat hebben we geleerd?
Prints aan een voor- en achterkant staan niet noodzakelijk gecentreerd !
Knipt dat dus apart uit in plaats van tegelijk.
Dat strijken en op elkaar spelden om dat mooi te knippen werkte hier dus niet.
Maar... de gruttekes zijn content, de robot mog blijven.

10 opmerkingen:

  1. en daar gaat het om ☺ ontzettend leuk zeg

    lieve groet jenneke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ach ja van foutjes leert men en hij is wel errugggg leuk, hoor!!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. super dat robotkussen, dat zou zelfs ik wel willen hebben :)
    groetjes
    Miss Mustache

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Maaaaar ..... hij is wel heeeeeeeeeeel leuk geworden meis!!!!!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Helemaal geweldig !!! Heerlijk hè dat recykleren !

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een slim idee. Zo hebben ze er nog iets aan.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. leuk gergebruik. ben een beetje jaloers op de robot. en ook op die van lego hihi

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een tof kussen! Zo kunnen ze nog lang genieten van hun robot :)

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Super-idee!
    Nu weet ik meteen wat ik met al die te kleine T-shirtjes Han doen.
    Mensen met goeie ideeën moet ik in de gaten houden hè......dus ik ga je volgen!
    :)

    BeantwoordenVerwijderen