maandag 7 januari 2013

Pinguin en give-away week 2

 Huh? Wa is da?
 Te klein om als bed te dienen...
Te klein om me in te verstoppen...
Weg met dat sjakosjke, het wordt hier niet gebruikt.

Voila, de pinguin heeft wijze woorden gesproken:
give-away week 2:
een klein lichtblauw lederen handtasje
ongeveer 25x13 cm
maar 1 keer dienst gedaan op een feest,
hopelijk kan het bij een van jullie beter dienst doen.

Winnen?
Wees of word volger en
reageer op dit bericht.
Meedoen kan tot en met 14 januari 2013.
Succes!

12 opmerkingen:

  1. Me !!! En die pinguin ga ik anders ook eens proberen...Zoonlief lacht zich altijd een deuk met pingu op tv!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. schattige pinguin, maar ik ga niet voor dat tasje. Want ik wil er maar één. Anders zit er rommel in veel zakken, nu maar in één hihi.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Awel, ik vind dat een schoon sjakoske! En doe dus graag mee...

    BeantwoordenVerwijderen
  4. awel ja, dat vind ik een schoontje, en die pinguin ook, als ik win mag hij erbij ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Dat is een heel mooi tasje! Maar ik ben de laatste tijd nogal in de prijzen gevallen dus ik laat hem (met enige pijn en moeite) aan mij voorbij gaan... :'(

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Maar allez lieverd, doe toch gewoon mee, ge geeft zelf toch ook genoeg weg!
      Liefs!

      Verwijderen
    2. Haha nou oke dan! (heb ook echt de ruggengraat van een kwal...) Vind hem wel echt heel leuk!

      Verwijderen
  6. Ik ben echt tassen-gek. Ik wil graag mee doen.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Keischattige pinguin :-) Helaas ben ik geen sjakossenmadam, maar ik vind het wel leuke post :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ik ben helemaal geen sjakossenmadam, maar als je denkt dat dat ook voor een jong tienermeisje kan dienen, doe ik graag mee. Ik heb daar namelijk echt geen verstand van of dat kan of niet kan voor een tiener. Mijn metekind is een echt jongedametje aan het worden, en tegenwoordig dol op een beetje schmink, nagellak, lekker geurtjes, handtasjes, oorbelletjes en kettinkjes en veel vlinders in de buik ;)

    BeantwoordenVerwijderen