woensdag 9 januari 2013

Kussentje

Het lapske dat hier inelkaar gezet werd, 
is eindelijk voorzien van een achterkant
en een binnenkussentje.
Ik wou het mooi fotograferen,
om te pronken met de keerzijde
(rood met witte bolletjes)
en de sluitingswijze
(kussensloopmodel)
maar dat zal niet gaan,
popje wil het niet meer loslaten .
Ze heeft het haarzelf toege-eigend.
Ik kan dat verstaan,
'k zal voor mezelf een ander moeten maken.
Gelukkig heb ik danzij haar en haar en haar en haar
 nog genoeg prachtige lapjes.


 PS : je kan nog meedoen met de give-aways van week 1 en week 2!

5 opmerkingen:

  1. Ik begrijp heel goed dat ze die niet meer los wil laten ;) Ziet er prachtig uit!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oh, wat mooi! En ja hoor, ik herken hier en daar een lapje :-))

    BeantwoordenVerwijderen
  3. mooi kussentje. En veel dank voor de prikblok. De kinderen zullen er hun plezier wel aan hebben. 't is leuk om een blog te volgen van in de buurt. :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Popje heeft groot gelijk dat ze het blijft vasthouden, mooi!

    BeantwoordenVerwijderen