zondag 13 januari 2013

Kringloopgeluk en PIF

Vrijdag bracht ik een grote doos met nog bruikbare spullen naar de kringwinkel.
Uiteraard nam ik ook een kijkje in de winkel zelf , en ik had zowaar geluk!
Het was al van deze vonst geleden !
Deze keer kocht ik 2 ledikantdekbedovertrekken voor de stofkes, en 2 bollen echte wol.
De overtrekjes waren 3 euro per stuk geprijsd, de wol 1euro voor de 2 bollekes.
Maar.... als ik geluk heb,heb ik meestal echt wel geluk, want...
aan de kassa bleek dat het solden was, dus alle 'textiel' aan halve prijs !
Ik had dus ongeveer 6 meterkes stof en de wol bij voor 3,50 €.
Ik zeg het u, als 't meezit, zit het mee!

Deze morgen bij het blogjes lezen, jep jep, terug chance,
 'k kon me opgeven voor een PIF bij Sofie van De Libbrechts.
Meedoen aan een pif houdt wel in dat je zelf ook 5 mensen in de loop
van dit kalenderjaar blij maakt door een klein (zelfgemaakt) geschenkje
 of een andere attentie.
Dus : de eertse 5 schatten die reageren én de pif willen doorgeven krijgen in 2013 iets van mij.
Bezorg me wel via mail (linksboven op mijn blogske) jullie postadres, dan kan ik dat 
netjes noteren in mijn blogboek.

PS : vandaag en morgen kan je nog meedoen met mijn give-away van week 2.


17 opmerkingen:

  1. Reacties
    1. Nummer 1 is gekend!
      Mail je je adres door?
      Liefs!

      Verwijderen
  2. Reacties
    1. Ik doe graag mee en ik zet het ook zeker verder!!!
      Maren (hoemmelke.blogspot.com)

      Verwijderen
  3. Reacties
    1. Natuurlijk !
      De mijne staat toch ook bij jou! ;-)

      Verwijderen
  4. Wat een leuke vondsten zeg, heerlijke stofjes!
    Ik doe even niet mee met die pif, vooralsnog stuur ik uit mezelf al best veel naar iedereen hihi!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Volgens mij gaan wij naar dezelfde kringloopwinkel, ik heb daar efkes geleden ook nog fijne stofjes gevonden!
    Mag dat eigenlijk, op twee plekken meedoen met de PIF? Als het ja is, dan doe ik ook graag mee met de jouwe!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Van mij mag dat zenne Leentje, mail je adres maar door!

      Verwijderen
  6. wat een ontieglijke mooie dingen heb je gescoord zeg!!!!! en voor die prijs ha ha

    ik doe ff niet mee aan de pif ( teveel aan mijn bol anders ) heb ook een valentijn swap op fb waar ik me voor op heb gegegeven xx

    lieve groet jenneke

    BeantwoordenVerwijderen
  7. wauw heb ik even geluk, ik wil wel meedoen ^^ Mijn pif gaat wrsch in de loop van februari door :) Hopelijk ben ik net niet te laat

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Je bent nummertje 5 !
      Fijn dat je meedoet.
      Mail je je adres door?
      Liefs!

      Verwijderen
  8. Ik doe niet mee, maar wat een geweldige stofjes zeg!!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. jij hebt geluk met die stofjes uit de kringwinkel en 't mag meezitten hé. :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hoi Carla

    Ik heb genoten van je blog, wat maak je leuke dingen zeg.
    Ik ga je volgen, misschien wil je mij ook volgen, ik ben maar net begonnen hoor.
    http://breiselsvanlies.blogspot.nl/

    groetjes
    Lies

    BeantwoordenVerwijderen