maandag 28 januari 2013

Give away week 5

Dora !
Dora en Boots waren heel geliefd door de gruttekes.
Waren.
Want geef toe,
 zelfs het jongste grutteke 
met zowaar al 8 jaartjes op haar tellerke,
 vindt dat ze toch al echt te groot is voor Dora.
Dus mag Dora bij een ander kindje de kamer gaan versieren, 
of misschien een klasje opvrolijken?
Deze week te winnen:
 awel, Dora hé !


Drie Decofun figuren in een soort knutselfoam.
Je kan ze ophangen met dubbelzijdige tape, ze wegen heel licht.
De grootste figuur is ongeveer 29 cm hoog en 25 cm breed.

Doe je mee?
Voorwaarden:
Volger zijn of worden
Reageren op dit bericht
Succes!
PS : Vandaag is de laatste dag om mee te doen met de give-away van week 4.

4 opmerkingen:

  1. Dora die zou ik wel willen winnen voor een klein vriendinneke van me

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Zalig, Stan is zot van Dora, of zoals hij zegt 'Dowa'. Dus ik waag mijn kans!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hier zijn mijn kinderen nooit favoriet van Dora geweest, ik weet eigenlijk niet wat er aan mankeerde. Maar nu zijn ze er ook te groot voor geworden, dus hoop ik dat er een ander lief kindje heel veel plezier mag aan beleven ;) Succes dames !

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuk!!! Dochter (net 2) is helemaal gek van Dora!!!

    BeantwoordenVerwijderen