maandag 21 januari 2013

Give - away week 4

Dat zonnebrilzakje van de vorige post, dat ga ik nog eens maken.
Allez, dat patroon hé, maar met andere stofkes.
'k heb er zelfs al enkele geknipt.
Kijk maar.
Ideaal werkske om uwen restjesbak op te kuisen,
radio aan op de achtergrond...
mijmeren over het zonneke...
Maar ik dwaal af.
Ik geef weg :
1 gemaakt zonnebrilzakske,
of,
geknipt gerief voor 1 zonnebrilzakske.

Hoe maak je kans?
°Volger zijn of worden.
°Laten weten in je reactie of je een maaksel of de geriefkes prefereert.
°Mij uw lievelingskleur(en) verklappen.
Meedoen kan tot en met 28 januari.

PS : de geknipte geriefjes op de foto's zijn slechts ter illustratie hé,
beperk u niet tot die kleuren, 'k heb er nog andere ook zenne ;-)

25 opmerkingen:

  1. ow, da's leuk ! En ik meot eerlijk bekennen dat ik er ook wel eens eentje heb gemaakt en die heb ik weggegeven. Staat weer op m'n to-do lijstje, maar als een ánder 'm maakt, in leuke stofjes, tja... dan scheelt het weer to do hè. En mijn lievelingskleur is petrol, turquoise... dus eigenlijk wat je op de foto's laat zien. Ik waag dus een kansje ! Ik heb trouwens nu zelf ook een weggevertje.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. What fun!
    I love the bird ribbon!
    Thanks.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Oooh leuk! Doe mij de geriefjes maar! Mijn telefoon is iets groter als de Iphone dus alle leuke hoesjes passen :( Kan ik zelf aan de knutsel met een lekkere kop thee erbij!
    Ik vind heel het stapeltje leuk hihi. Vind retro stofjes geweldig, vooral appels, hertjes, bloemetjes en gekke stoffen. Geel, roze, oranje, licht blauw/turkoise... als het maar vrolijk is
    Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuke give away! Ik ga voor een orginele Carla© in verrassingskleuren :)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat ben jij een vrijgevige dame...I am in voor het doe het zelf pakketje! En ik maak het graag in flashy kleurkes of retro bloemekes! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Super ! Je weet dat ik een trouwe volger ben hé. Ik ga voor de geriefkes. Ik vind die wolkjes- en hertjesstof heel leuk. Precies mijn kleurkes.

    Lieve groetjes,

    CreativEls

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik doe ook graag mee. Ik met het naaien ng echt leren dus ik ga voor een gemaakt exemplaar. Mijn favoriete kleur? Als het maar lekker fel is.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ik doe heel graag mee en doe mij maar een afgewerkt zakske als ik zou winnen! Dan is het echt iets van jou!

    Graag iets met een geometrisch motiefje dan nog... We zijn niet veeleisend hoor!

    In ieder geval heb je een leuke blog en blijf ik volgen!

    http://sarahmamzilla.blogspot.be

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ohja héél leuk, en het mag een gemaakt zakske zijn :-) Altijd fijn om iets zelfgemaakt te krijgen. Ben nogal groen aangelegd van kleur :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Rum mag je nog meedoen als je pas gewonnen hebt ?
    Nog eens dikke merci daarvoor !
    Ik hou het voor de zomer, want het doet mij aan goed weer denken!
    Blauw liefst en het mag al af zijn ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Tof, tof ,tof! Ik doe heel graag mee en zou graag een gemaakt zakske winnen! Mijn lievelingskleuren zijn groen en blauw.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Ik doe graag mee voor een pakketje, Geen roos, maar voor de rest zijn alle kleurige kleuren welkom... Mijne zonnebril of dochterlief hare bril zal er zeker blij mee zijn!!
    Maren (hoemmelke.blogspot.com)

    BeantwoordenVerwijderen
  13. ha, ik wil wel een gemaakt zonnebriltasje...kwestie van goed voor den dag te komen, als de zon eens schijnt. Lievelingskleuren...vrolijk en helder

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Leuk, Carla ik ben dol op fleurige stofjes en mag ik als oudere dame hem ook voor mijn leesbrilletje gebruiken.En graag eentje die nog in elkaar moet, ik heb nl. net weer mijn naaimachientje naar beneden gehaald ;-)Groetjes Linda

    BeantwoordenVerwijderen
  15. zo leuk ik wil wel meedoen en da bambistofke vind ik wel iets hebben roze kan ik ook appreciëren. twijfel twijfel gemaakt of zelf maken het ene is gemakkelijk en moet ik niks meer doen maar het zelf maken is ook wel leuk je mag zelf kiezen ik ben ni zo een moeilijke ze

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Een zonnebrilzakske... dat is nu eens een goed idee met deze donkere mottige sneeuwtoestanden! Ik kijk al zo hard uit naar die zon hé, je kan het niet geloven!! Met zo'n zakske zou dat alleszins al een stapke dichterbij komen dat zonneke!

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Een zonnebrilzakske ... 'k zou liever hebben dat we zo geen zakske nodig hebben, omdat hij continu op onze neus staat ... maar ja, da's maar dromen ... Ik doe graag mee, voor een kant-en-klaar exemplaar. Mijn jongste aapje krijgt hoofdpijn als ze 5 minuten voor de TV zit, en moet nu TV-kijken met een zonnebrilleke op . Schattig, dat wel. En ben er zeker van dat ze blij zou zijn met zo'n zakske. Ik vind die paarse hertjes op je foto wel leuk, en zij houdt van roos-roos-roos ( ze zit in de geweldige roze fase )...

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Ik doe mee! Voor een roze (fel) of rood maaksel :-) Mooi hoor!

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Ik heb er pas al een gehad dus geef mijn kans aan een van de andere dames. Good Luck!

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Oh leuke weggever! Ik doe graag mee :-) Lievelingskleuren: blauw en groen ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Zo'n gemaakt zonnebrilzakje kant-en-klaar, dat zou tof winnen zijn zeg!
    En zie ik daar zo'n gitaarstofje liggen, o, zo heerlijk, ben dol daarop ! Op alle felle frisse kleuren trouwens, behalve roze !
    Ik zou het zakje eigenlijk laten gebruiken door onze oudste dochter, ze draagt sedert vorig jaar een bril want 't arme kind kon het schoolbord niet meer lezen, zag de juf maar wazig en zag in de sportles de bal niet meer...
    En een vrolijk brillenzakje lijkt me ideaal om een vrolijke lach op haar gebrilde snoetje te toveren.

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Leuk!!!! Ik zou eigenlijk het liefst een gemaakte versie hebben, want zo leer ik het snelst hoe het moet (alleen lezen hoe het moet, is voor mij nog steeds niet altijd heel duidelijk als naaileek). Lievelingskleuren: blauw, paars, donkerrode.

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Super!! Ik ga voor de geriefkes! De nieuwe naaimachine moet nodig gebruikt worden, dus een zonnebrilzakje naaien is perfect! Favoriete kleur is groen.

    Groetjes Margaret

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Doe ik op de valreep nog effe snel mee. Ik wil graag het kant en klaar zakje (even lekker lui doen) en die stof met de hertjes vind ik helemaal super zijn echt mijn kleurtjes

    BeantwoordenVerwijderen