maandag 14 januari 2013

Give - away week 3

Deze week kan je je kans wagen om een paar clipoorbellen in de wacht te slepen.
Ze zijn van Colorline, dat staat er langs de achterkant in gegraveerd.
Oorspronkelijk was er een rond "mousseke" op de clip geplakt om het wat zachter te maken, maar dat is er in de loop van de tijd (ze dateren uit de jaren 80 !) afgegaan.
Ze zijn zonder "mousseke" perfect draagbaar.
 Grumbl, weer die vlek op de foto, er zit een kras op het glas....
 Het "mousseke" zat aan het gaatje in het clipgedeelte
 Ze zijn mat goudkleurig
met een stermotief

Hebben?
Waag je kans !
Wees of word volger en reageer op dit bericht .
Meedoen kan tot en met 21 januari 2013.
Succes!

4 opmerkingen:

  1. Ewel, ik waag mijn kans. Ik vind de oorbellen wel iets hebben. Wel nog nooit oorbellen aan gehad waar je geen gaatjes voor moest hebben, maar voor alles is er een eerste keer zeker ;-).

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Slechts 1 iemand reageert? Wel, ik doe mee!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. De oorbelclipsen zijn niet echt mijn smaak, dus vind ik dat een ander er alle kans mag bij hebben om te winnen en ze dan ook effectief te dragen. Ik dacht nog even om ze dan eventueel in het juwelenkistje van de verkleeddoos van de kinderen te leggen, die zouden daar vast wel plezier aan hebben, maar ik zie dat er nu toch al 2 kandidates zijn die ze wél zelf zouden dragen, dus gun ik hen alle kansen :)
    'n vrolijk groetje,
    sneksniltje

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ook ik doe graag mee. Maar...hoewel ze nu al mooi zijn denk ik dat ik ze wel ga pimpen. Hoe, weet ik nog niet.

    BeantwoordenVerwijderen