vrijdag 25 januari 2013

Geluk schuilt in een klein hoekje

Deze week was dat het hoekje van de brievenbus!
Dank je wel MiM en Stannel.
En dank je wel Mika, ik vind de uil PRACHTIG !
De paspel bestelde ik bij de Stoffenkamer, de service is onberispelijk !
Zo van die toffe omslagen in de bus, 
daar word ik echt 'onnozel' gelukkig van se,
meneer CarlaK moet er zelfs mee lachen....
Hij zegt dan iets in den trant van 
"allez liefje, hoe oud ben je nu eigenlijk, ge zijt zo gelukkig als een klein kind
dat nen ballon krijgt..."
Tja,
Da's toch gewoon zalig ?!!!!?
;-)

9 opmerkingen:

  1. Niks leukers dan zo blij zijn als een klein kind meis! En terecht ..... Kijk maar naar al dat moois dat je laat zien!!!!!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Niks leukers dan zo blij zijn als een klein kind meis! En terecht ..... Kijk maar naar al dat moois dat je laat zien!!!!!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Haha geluk zit juist in dat soort kleine dingen! Geniet er van! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Niks zo schoon als genieten als een klein kind!!!
    Geniet ervan
    Maren

    BeantwoordenVerwijderen
  5. precies, zo is het ! Post is fijn, je wordt er blij van. Ik heb net ook weer blije post ontvangen, ik betrapte mezelf op een glimlach bij het openen. Dát is wat die ander doet, een glimlach toveren!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik moet ook bekennen dat ik me gedragen heb als een klein kind bij het versturen ervan :)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Dat gevoel ken ik! De postbode kan mij ook heel gelukkig maken!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een leuke blog, ik ga je volgen en zag dat ik nummer 100 was,ik was ook al ergens nr 250, mooie getallen in blogland!
    op mijn blog zoek ik ook nog volgers bij nummer 100 geef ik wat leuks weg, kom je ook eens kijken
    ik ga even verder gluren bij je
    Tineke
    bollies53..blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Super, die reactie van meneer CarlaK !

    BeantwoordenVerwijderen