zondag 20 januari 2013

Brillenzakje

Volgens de tutorial van By MiekK.
Daar heet het een zonnebrilzakje.
Maar ik bril altijd.
Zon of geen zon.
Vandaar.
Nu. 
Bij -5°C en sneeuw.
Een zonnebrilzakske.


'n Zonnig exemplaartje wel hé?

PS : De tas is van jaren geleden van Douwe Egberts. Ik kreeg ze van een nichtje dat toen in Nederland woonde. Het is al jaren mijn lievelingstas. En ik spaar al jaren de DE-punten.
Nu blijkt dat je die alleen in Nederland kan inwisselen. Wil er iemand graag die punten?

10 opmerkingen:

  1. Ik wil anders de punten wel inwisselen voor je.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. ontzettend leuk stofje heb je je brillen zakje van gemaakt
    lieve groet jenneke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Zo stom dat je niet via de webshop kunt bestellen als je in België woont, terwijl je wél met PayPal kunt betalen. Ik heb ook al heel veel punten dus misschien kun je er iemand anders blij mee maken. Of via Nuendan bestellen (1e reactie), dat kan natuurlijk ook als je echt ergens voor spaart.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een mooi brillenzakje is het geworden een heerlijk vrolijk stofje.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuk meis!!!!
    Enne nu is het gewoon even een sneeuwbrillenzakje ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mag ik zo brutaal zijn...als het nuerdar niet lukt met de punten, dan wil ik ze wel graag....ben aan het sparen voor leuke theeset en gebaksschaal voor in mijn nieuwe keuken. Groetjes, Bee

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Zwie weet, als e allemaal zonnebrilzakjes beginnen maken komt de zomer mss vroeger
    Want hoe mooi het ok is, t steekt mij al ferm tegen.....

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Das een heel mooi (zonne)brilzakske! Ik kreeg er pas een van sarahmamzilla en heb mijn zonnebril er in gestoken. Als ik mijn gewone bril er in doe dan zie ik zo weinig... ;-P

    BeantwoordenVerwijderen