zaterdag 5 januari 2013

Blogboek

Is het een dagboek?
Is het een logboek?
't Is een blogboek!
Kwestie van een klein beetje overzichtelijk te werk te gaan bij de give-aways.
Kwestie van de toffe quotes te noteren die ik bij jullie tegenkom.
Kwestie van op te schrijven wat ik wil maken en bij wie ik de uitleg kan terugvinden.
Kwestie van organisatie quoi !
Neem een ordinair schrift,
beplak het met mooie papiertjes,
kleef er een etiket op
&
you're ready to roll !


Simple comme bonjour !
PS : een aantal van jullie heeft nog recht op een kaartje, niet wanhopen, er zitten er nog in de 'pipeline'.
Mijn organisatie liet het wat afweten, dus 'k moet nog uitzoeken wie er nog iets tegoed heeft.
('k Had zo'n blogboek vorig jaar al moeten bedenken... ;-))

13 opmerkingen:

  1. Wat slim bedacht!!!!!! Mooi gemaakt! Wat een leuk tapeje!
    Hij zal vast helemaal volstaan aan het einde van het jaar met al die leuke blogs!

    Groetjes Leonie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Schoon gedaan
    Dacht dat het een ferm duur schrift was
    Zo uit een chique cadeauwinkeltje of zo

    BeantwoordenVerwijderen
  3. whaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa carla G.E.W.E.L.D.I.G WAT een TIP!!!!! en wat heb je hem leuk gemaakt zeg, ben dr helemaal dolletjes van ♥♥♥

    lieve groet jenneke

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heel leuk! :) Ik heb ook zo'n (b)logboek en gebruik hem ook precies voor give aways en dingen die ik moet onthouden. Super handig!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. GEWELDIG wat een top idee en wat enorm leuk gemaakt zeg............die zal wel lekker vol komen te staan ♥♥♥

    lieve groet jenneke

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een supergoed idee!
    Ik wou je nog mailen: de brief van Marthe is teruggekomen ... Blijkbaar kon de postman het huisnummer niet zo goed lezen... Ik doe een tweede poging, al ben ik dan wel reuze te laat...

    BeantwoordenVerwijderen
  7. leuk boek, maar organiseren is voor mij maar even van tel... en dan is het weer chaos. ook al neem ik steeds goed voor. tja, ik ben een chaootje met of zonder agende en met of zonder boek. maar dit is wel een leuk boekje geworden.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Leuk, ik heb ook zo'n blogboekje waar ik ideetjes in op schrijf!!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Heel mooi boekje en super praktisch ook!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Goede manier om alles bij te houden! ik heb wel 15 boeken met verschillende lijstjes... super tape! Liefs MiM

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Dat is een goed idee! Misschien moest ik dat ook maar eens gaan doen ;)

    BeantwoordenVerwijderen