vrijdag 4 januari 2013

2013

2013
is begonnen !
Wij zijn terug in de bewoonde wereld.
We waren er efkes tussenuit,
om vuur te maken
en het juiste spoor te zoeken,
om dit nieuwe jaar vurig te kunnen beleven 
en mooie sporen en zijsporen te vinden.

 Het vureke brandt!
 We zitten op een goed spoor !

2013 
zit op het spoor "minderen"
met caloriekes
met stress
met twijfelen
en ook met 'bezit'.
Ik ga proberen elke week*
iets weg te geven.

Week 1:
Een lap gebatikte en geblokdrukte katoen uit Bali.

Hoe kan je meedoen?
Wees of word volger en reageer op dit bericht.
Meedoen kan tot en met donderdag 10 januari 2013.
Succes !

*elke week dat ik in de bewoonde wereld vertoef.
In de vakanties verkassen we regelmatig naar een zalige plek waar we vuur kunnen maken en sporen kunnen vinden. Het Wereld Wijde Web is het spoor daarnaartoe nog steeds bijster.

19 opmerkingen:

  1. Ik wens jullie een gelukkig en creatief 2013!
    Wat lief dat je elke week iets probeert weg te geven! Ik kan niet echt naaien, dus ik denk dat je iemand anders blijer maakt met deze lap katoen!

    Groetjes Leonie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een fijn 2013!
    Amai zeg, elke week iets weggeven!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Een creatief 2013 gewenst en wat is dat een mooie lap zeg!!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. een geweldig 2013!
    enne wat een mooi stofke! Dat wil ik wel winnen!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. ik wens je alle sporen te vinden die je zoekt dit jaar. een fijn 2013 groeten Katrientje.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat heerlijk, zo een plek om te verdwijnen... Dat is echt de hemel, lijkt mij. En voor dat stofje, zo mooi, wil ik wel mee doen. Verder minder ik ook een hoop! Liefs MiM ...oja en een geweldig 2013 gewenst!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. alleen maar heerlijk dat als je weg bent het wereld weide web dit niet kan vinden ☺
    allereerst een top gezond en creatief voor jullie gezinneke
    enne ook al naai ik niet achter de machine...ik wil toch graag meedoen, want dit mooi stofke kan ( als ik win ) ook achter een haaksel gebruiken♥♥♥

    ik zal een link plaatsen naar je gave give away en wens iedereen succes ( bei the weg ik heb er ook weer ene lopen als je zin hebt........staat in mijn rechter rijtje tm 3 febr.

    lieve groet jenneke

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ik wens je een heel fijn 2013!
    Nog bedankt voor het lieve kaartje :)

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ik doe hier heel graag aan mee! Ik ben al een volger dus dat zat al snor! ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een leuke nieuwjaarswens. Dankjewel.
    En wat is het fijn om een geheime schuilplek in de wereld te hebben. Houden zo en geniet ervan.
    Ik hoef je lap stof niet te winnen. Heb zelf nog genoeg stof om weg te geven. ;-)
    Maar ik zet wel een link op mijn blog.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ik doe niet zo vaak mee met gave Waals
    Ik vind dat zo hebberig
    En ik geef niets terug :-)
    Maar dit is wel echt mooi

    BeantwoordenVerwijderen
  12. ik doe super graag mee voor deze hele mooie lap stof, beste wensen voor jullie ook :)
    groetjes
    Miss Mustache

    BeantwoordenVerwijderen
  13. oh wat een mooie lap... ik doe graag mee
    Leuk om zo een plek te hebben waar vuur gemaakt kan worden en sporen gezocht kunnen worden!
    Groetjes
    Maren (hoemmelke.blogspot.com)

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Ik wens je een 2013 met vonken! Ik doe mee, ben volger en zet een link op mijn blogje! (www.stannel.blogspot.be)

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Een fantastisch, gezond en creatief 2013 toegewenst.
    Ik ben intussen een trouwe volger. Jij start het jaar al heel genereus met het plan elke week iets weg te geven. En inderdaad dat vraagt om goed georganiseerd te zijn en dan is zo een blogboek noodzaak. Je hebt van iets gewoons iets prachtig, creatief gemaakt.

    Ik doe uiteraard heel graag mee aan de give-away.

    Lieve groetjes,

    CreativEls

    BeantwoordenVerwijderen
  16. What a lovely giveaway!
    I'm a new follower!

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wat 'n goed voornemen om elke week iets weg te doen, zou ik eigenlijk ook beter eens doen, maar ik ben een hopeloze wat organiseren betreft.
    Ik doe graag mee voor dit mooie stofje, een heel speciale kleur, dat zou de dochters vast ook aanstaan.
    'n vrolijke groet,
    sneksniltje

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Deze had ik precies gemist! Ja ik wil ook wel graag meedoen voor dat schone lapje!

    BeantwoordenVerwijderen
  19. En blauw is nog wel mijn lievelingskleur !!!!

    BeantwoordenVerwijderen