dinsdag 4 december 2012

Reizende lapjes # 3

Alhoewel de strijkberg hier percies groeit in plaats van krimpt 
(ah ja, ik ben ook nog waskes aan het draaien), 
ben ik toch Heel Goed Gezind vandaag.
Want :
1) Ik zag vanmorgen De Sint op school (en ik zag Jannes stoer genieten want hij heeft dat grote geheim al een hele tijd geleden ontrafeld maar hij doet keilief alsof om zusje nog in de magie te laten geloven; én ik zag Marteke bijna (maar echt bijna) licht geven!
 (Wat een zin, qua lengte heeft hij een hoog Saramago-gehalte)
2) Ik ontving een hele mooie postcrossing kaart uit het verre Tomsk (zoek dat maar eens op) ;-)
3) Mijne Zander vergat zijn brooddoos en kwam deze middag lekker thuis eten.
4) Ik kreeg reizende lapjes van Sylvia van Zaanse Zolder!

Zie ne keer hoe schoon !
Zo'n groentjes had ik net nog nodig voor het kerstboomslingertje!

Dat Marteke dat vanmorgen de Sint zag, gaat vanavond nog meer 'licht geven'!

Poezen zijn lief!
Dank u Sylvia !
Drie dikke kussen op z'n Vlaams!

4 opmerkingen:

  1. Wat een mooie lapjes! En die kaart is echt prachtig! Ik heb mij gisteravond ook ingeschreven op postcrossing.com. Zometeen doe ik de eerste 2 kaarten op de bus! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oh, maar ik ben gék van Vlaamse kussen :-)
    Wat heerlijk hè kindjes die nog écht in Sinterklaas geloven. Hier helaas niet meer, dat vind ik best wel jammer. Toch vieren we het hoor, morgen en dan hoop ik ook op lichtgevende gezichtjes! x Syl
    p.s.... ik denk toch ook dat ik het ga doen, postcrossing. Ik zie iedereen zo enthousiast!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. wat een mooie lapkes heb je gekregen zeg ♥
    en je kindjes oooo zo leuk ha ha grote stoere broer die lekker meedoet met zijn lichtgevend zusje ha ha
    veel plezier hoor

    lieve groet jenneke

    BeantwoordenVerwijderen