dinsdag 18 december 2012

Onverschrokken

Onverschrokken ben ik.
Ik heb een krokodil geopereerd.
Zonder verdoving hé !
(oei, als Gaia maar niet meeleest ...)
Als dat niet dapper is!
Na eerst 37,26 lijmsoorten uitgeprobeerd te hebben, 
toch tot de conclusie komen dat een snelle oplossing hier niet aan de orde was.
Dus : mondmasker, haarnet, naald en draad.
Ook : onverschrokkenheid en daadkracht.
Krokodil heeft terug een uiteinde aan haar staart.
Naaien ging rapper dan de sakkerse lijmfiasco's.
Wat hebben we geleerd ?
Maakt dat tegoei,
met deftig gerief van den eerste keer.
Onze Jannes is content.
Ik ook.
Geef toe, het is weinigen onder ons gegeven om zonder te liegen te kunnen zeggen dat ze onverschrokken een krokodil haar staart gehecht hebben!
 Onverschrokken, ik zeg het u.


8 opmerkingen:

  1. Ik mag toch hopen dat de krokodil goed verdoofd was en je nog al je vingers hebt :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hi,hi, hoe leuk en wat een engerd zeg, zwerft dat gewoon door jullie huis???

    BeantwoordenVerwijderen
  3. onverschrokken ben je vanaf je eerste ademstoot !!
    ik kan het weten !!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mijn ontzag voor je moed is oneindig! Liefs MiM

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Haha goed zeg, doe je ook giraffenstaarten en olifantenslurfen?

    BeantwoordenVerwijderen