maandag 3 december 2012

Nieuws uit het kaartenfabriekske

Maar niet veel nieuws...
Aangezien ik nog gordijnen voor mijn zusje moet omzomen,
en een warme broek voor Marte inkorten,
en er  100 kg strijk staat te wachten,
en ik nog wat haaksels van Zander moet fotograferen om op de blog te zetten,
en aangezien ik nog dringende boodschappen moet doen in opdracht van een Heilige Man,
rolt er hier maar weinig van de band dezer dagen.
Gelukkig toch één kaartje af kunnen werken, jeuj !!!

En als al die werkskes gedaan zijn,
geef ik zo'n schattig ruikertje aan mezelf !
Jeuj!

6 opmerkingen:

  1. Groot gelijk dan heb je ook wel een bloemetje verdiend, 100kg strijkgoed ppffff succes!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Nou met 100 kg strijkgoed mag je denk ik ook wel 2 bloemetjes halen hoor :P

    BeantwoordenVerwijderen
  3. maar wel een erg mooi kaartje! geniet van je bloemetje! liefs MiM

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een leuk kaartje! Ik wil nog altijd wel eens weten hoe je dat doet, met dat randje!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Gaatjes prikken met een stopnaald of priknaald, dan omhaken, of, eerst een festonsteek naaien en dan omhaken.
      Het is een gepriegel van jewelste maar heel tof om zo altijd wel ergens eentje in de maak te hebben.

      Verwijderen