dinsdag 11 december 2012

Kaart postcrossing en wichtelverwennertje

De bestemmeling die ik vandaag toegewezen kreeg door het postcrossing systeem,
 geeft in haar profiel toch wel voorkeuren aan waarin ik mij helemaal kan vinden zeker!
Ge hebt chance of ge hebt chance....
Ze houdt onder meer van :
* zelfgemaakte kaarten 
* sprookjes
* oude afbeeldingen
* elfjes en feeën
En dit vertrekt er vandaag naar haar :
Check,check, check en check!
Ik kreeg ook eens een heer op leeftijd toegewezen en die hield van tanks, helmen uit de eerste wereldoorlog en bruggen....
Geef mij dan maar zo iemand als vandaag!

In de klas van Jannes zijn ze aan het "wichteln".
Dat is een Scandinavisch gebruik, waarbij je elkaar verwent met kleine attenties.
We hebben gisteren samen een wichtelcadeautje gemaakt,
Hij kiezen, knippen , plakken en prikken; ik haken.
Ria, herken je het plaatje?
Ik won een supermooie kalender bij aankleedpopje, en ze stuurde me ook nog kleine plaatjes en reizende lapjes!
Plus een Hele Mooie Foto van een esdoornblad , dank je wel !!!
Ik vind het zelf heel tof dat Jannes een prentje koos dat duidelijke connecties heeft met Scandinavië,
Volgens mij heeft de wichtelkabouter daar iets mee te maken ;-)

7 opmerkingen:

  1. Wat een mooie kaart! Daar gaat de ontvangster op zeker blij mee zijn!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een prachtige kaart! Hoe kom je aan zo'n kaart? Kan je ze ergens kopen? Ik vind je kaarten namenlijk heel mooi!

    Groetjes Leonie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooie kaart en dat past helemaal bij de ontvanger!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Oh dat lieve kaartje zal ze zeker waarderen, mooi gemaakt!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuk dat wichtelen en dat elfenkaartje is erg mooi (lijkt me inderdaad moeilijk zo'n heer die houdt van WO en tanks en helmen... ;-))

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Haha, ik zie het nu pas. (loop een beetje achter met blogs lezen)
    Wat leuk dat het Zweedse kaartje zo goed van pas is gekomen. Hopelijk was er (weer) iemand blij mee.
    Jouw kaart is ook erg leuk gemaakt trouwens.

    BeantwoordenVerwijderen