woensdag 5 december 2012

Home Sweet Home # 3 + prachtige post

Die 100 kg strijk eh, 
awel die is gestreken 
(met dank aan mijn mama, die heeft toch een kiloke of 20 voor haar rekening genomen, oef!)
Dus vandaag starring in HSH:
de strijkhoek!
De oplettende lezer begrijpt dat ik geen tijd had om een interessanter deel van ons huis onder handen te nemen voor de HSH foto wegens..... awel ja, de strijk hé!
 Dat tablet langs rechts, 
daar ligt alleen nog pasgestreken gerief op,
 geen kreukelbergen meer tot tegen het raam,
joepie !
En wat prijkt er daar op de strijkplank zelve ?
Het eerste voorpand van een reizende-lapjes-kussen!
Met lapjesbijdragen van  tante Jannie, Eva en Sylvia
Aaaah, daar wordt ne mens content van se!
En dat contentement nam nog toe toen er blogpost toekwam van Jenneke,
ik won een knopenboompje bij haar!
Ze stak er nog schattige mini-kaartjes en haar eigenste Crown-y labels bij!
Maar die knopenboom is toch echt het mooiste voor mij.
Hij tikt drie vakjes aan die mij blij maken:
Boeken
Bomen
de kleur Groen
Dank u Jenneke!

6 opmerkingen:

  1. oooh geweldig die lapjes zo bij elkaar !!!
    En ik zou willen dat ik zo een strijkhoek had, bij mij staat het in de huiskamer, de berg is inmiddels gehalveerd zucht.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuke post en dat wordt een mooi kussentje!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ja, die boom is echt supermooi hé, ik ben trouwens volledig akkoord met die drie vakjes, ik zou ze ook aanvinken! :-) Tof die lapjes bij elkaar!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wauw! Wat tof om die lapjes zo bij elkaar te zien. Dat heb je echt super mooi gecombineerd! En nog een dikke proficiat met het winnen van de give away bij Jenneke. Ze heeft er weer een feestje-in-een-enveloppe van gemaakt zie ik :)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Oh, dat is nu eens écht leuk, om mijn lapjes tussen al die andere te herontdekken, super!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. wowwww wat enorm mooi om al die lapjes zo bij elkaar te zien zeg ♥

    en wat fijn dat het goed met de post is aan gekomen, veel plezier ermee carla

    lieve groet jenneke

    BeantwoordenVerwijderen