donderdag 27 december 2012

Het is weeral voorbij en 't moet nog komen

Kerstfeest 1 is voorbij.
Kerstfeest 2 in combinatie met nieuwjaar moet nog komen, de 29 ste om precies te zijn.
Dan komt er een moment dat ik groen word.
Van jaloezie.
Ja, erg hé, 'k weet het.
Maar toch ben ik het.
Jaloers.
Ene keer per jaar.
Als meneer CarlaK glundert wanneer zijn petekindje haar nieuwjaarsbrief opzegt.
Ik heb geen metekindje, snik snik ;-)
Enfin, er rolde iets vanonder de naaimachine voor mijn zijn mpetekindje.
Gelukkig mag ik voor het cadeautje zorgen!

12 opmerkingen:

  1. Wat een mooie tas! Gelukkig mag je het kadootje maken! Dan kan je nog een beetje genieten van zijn petekindje!

    Groetjes Leonie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mijn nénékind is dit jaar 2 geworden en stiekem hoop ik op een nieuwjaarsbriefje, bij de gedachte alleen al komen de tranen ...

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Je mag blinken van trots omdat je deze prachtige tas hebt gemaakt. Petekind zal superblij zijn.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Daar zal ze wel heel erg blij mee zijn. Mijn man was jaren lang jaroers op mij omdat ik een metekindje had. en plots had hij er op twee weken tijd twee. :-) misschien komt het bij jou ook nog eens.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Misschien zal meneer CarlaK ook wel jaloers zijn als je deze tas aan zijn petekindje geeft ;)(Aangezien deze mooie tas vanonder jou naaimachine rolde !!)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Je hebt een prachtige tas gemaakt.... ja ja meneer CarlaK stikjaloers... kan nie anders.....

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ha, een zeszakjestasje! Leuk toch hè, die passeren hier regelmatig de revue. Toffe stofjes gebruikte je! En ja, meter zijn is plezant hè, misschien komt het er nog wel van?

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een prachtige tas! Toch fijn dat je er zo een beetje van mee kan genieten toch?

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Vindt gij dat nu niet erg als ze dat gebruiken dat dat dan verslijt ?
    Zo'n schoon tas jong !

    BeantwoordenVerwijderen