woensdag 19 december 2012

Haaksels Zander

Een hele fijne leerkracht van mijn oudste zoon leert ook iets van hem : haken !
Dus Zander vroeg al een tijdje geleden om al zijn haaksels eens op mijn blog te tonen, 
zodat mevrouw M. ze kan zien.
Hier zijn ze dan :
Groepsfoto

Kleine pinguin

Kikkertje

Parasolzwam

Octopus

Eikenblad

Vlinders
Je kan zien dat zijn meer recentere werkjes met mooiere gelijkmatigere steken gehaakt zijn.
Goed bezig Zaza !
Mevrouw M. , dank u wel.
Zander vindt het heel tof om van u les te krijgen én om aan u les te geven !

13 opmerkingen:

  1. Da's een heel handig manneke-die Zander. (ik hou van Z-namen) Ik kan bijna niet geloven dat hij ze gemaakt heeft-zo knap. Ik ben een complete leek met haken. En cool dat hij zijn juf nog iets kan leren-xxx-Sil

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wow!! Super knap dat hij kan haken!
    Het zijn mooie beesten! Leuk dat de juf ook wat van hem kan leren!

    Groetjes Leonie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Helemaal top! Vooral die octopus! Liefs MiM

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dat heeft hij toch maar mooi gemaakt. Knap hoor. Is altijd leuk als je een juf iets mag leren.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. jemig wat knap van zander, DAAR kan ik nog wat van leren

    lieve groet jenneke

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat geweldig dat jouw jongens ook zo into handwerk zijn. Superleuk gemaakt. En wat leuk dat de juf er goed op reageert. Zo moeten juffen zijn.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Zander is ne krak!
    ik zou het zelf niet allemaal kunnen (en ik kan wèl haken)
    en hij heeft ne prachtige naam!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een leuk blog heb je!Ik geloof dat ik hier maar eens volger word want tot wat ik op heden hier heb bekeken staat me wel aan,ha,ha...;-)


    groetjes
    Angeline
    www.mijnplekkie.tk

    BeantwoordenVerwijderen