maandag 24 december 2012

Acht

Marte werd acht !
Op 20 december, als allerlaatse jarige in haar klas in 2012.
Het was volgens Marte haar beste verjaardag ooit,
 mede door de zestien (16!!!!!) kaartjes die ze van jullie kreeg. 
Dank jullie wel !!!! 
Smak smak smak !
Ik denk zelfs dat er nog minstens ééntje gaat volgen,
 want ik zag er al een sneak-peak van,
 maar die heeft de weg naar onze brievenbus nog niet gevonden.
We vierden drie keer, wegens te grote familie om in één keer binnen te krijgen,
Dus 1 keer feest op woensdag,
 1 keer feest op zaterdag en 1 keer feest op haar eigenlijke verjaardag, gewoon met ons vijfjes.
Njam njam njam.

De Marte-balk hangt ondertussen bijna helemaal vol!

Toen ze haar cadeautje kreeg, wist ze aanvankelijk niet goed hoe ze moest kijken.
"Is er iets Marteke? Je kijkt zo raar?"
 "Ja, ik wil niet onbeleefd zijn maar...
 zo'n miezerig klein pakje voor mijn verjaardag???"
"Doe het eerst maar open popje"
"Joepie !!!!!! Mijn eigen MP3-spelertje!!!"
"Het beste pakske ooit"
"En keiveel echte kaarten en brieven voor mij"
"En drie keer taart op één week"
Conclusie:
"De beste verjaardag ooit ! Met stip!"

Nogmaals hartelijk dank aan alle schatten die iets stuurden aan mijne kleinste grote achtjarige schat!
 

18 opmerkingen:

  1. Hmm zie geen kaart van ons erbij..zat ook een kleinigheidje bij...

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. én natuurlijk alsnog gefeliciteerd met je grote meid!!

      Verwijderen
  2. Missie geslaagd dus!
    Goed om te horen dat ze zo'n leuke verjaardag heeft gehad :)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Oh en nu ik nog eens goed kijk zie ik mijn kerstsokjes in de boom hangen :D

      Verwijderen
  3. hihi ik zie de mijne te hangen
    wat enorm leuk dat er zoveel mensen een kaart hebben gestuurd
    van harte gefelies aan marte en natuurlijk aan de rest van de fa,

    leuk al die taarten - mooie foto's

    ik wens jullie ook fijne feestdagen een goed uiteinde en een gezond 2013

    lieve groet jenneke

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Haha, haar beste verjaardag ooit, leuk toch! En nu nog lekker kerst vieren!! geniet!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat leuk dat ze zo'n geslaagde verjaardag heeft gehad!!
    Ik hoop dat mijn kaart is aangekomen!

    Fijne Kerst en een gelukkkig 2013!

    Groetjes Leonie

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat leuk dat we 'massaal' kaartjes hebben gestuurd, de jarige is zo te zien helemaal happy !!! Leuk hoor !

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Gaaf!!!! Gefeliciteerd nog en bedankt voor je kaartje! Liefs MiM

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ons kaartje is ook aangekomen want het hangt mooi tussen de anderen. Dat was nogal eens een feestweek zeg. Fijn dat ze zo genoten heeft.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ik zie het nu pas, dus te laat. Maar in elk geval nog van harte gefeliciteerd allemaal.
    Nu maar een beetje uitbuiken van al die taart. ;-)

    Gezellige kerstdagen.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat ontzettend leuk om zo'n blij gezichtje te zien :) Hoop dat mijn kaartje ook is aangekomen?

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Heel, heel, heel erg bedankt!!!! Willem was ongelooflijk verrast met zijn eigen kaart die dan eigenlijk nog een pakje bleek te zijn. Ik had hem niets gezegd en dus was hij ongelooflijk verrast!!! Dank je wel voor de hele leuke kaarten (we gaan normaal eens naar Technopolis in de tweede week van de kerstvakantie ;-) ) en de snoepjes waren ook voor een jongen van al elf een regelrecht voltreffer!!!!! Dank je wel!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. ik las ergens op een blogje dat we een kaartje voor je dochter haar verjaardag mochten schrijven... Awel ik heb dat gemist :-( Maar kan je alsnog je adres even naar mij mailen? neirtakkatrien@hotmail.com Dank je wel.

    BeantwoordenVerwijderen