woensdag 7 november 2012

Werk in uitvoering

Ik zag bij Hesters Creaties veel mooie kersthandwerkjes.
Op eentje ervan werd ik echt verliefd.
Ik ben er dan ook dadelijk aan begonnen.
Het manteltje is bijna klaar, enkel nog de bontrand aan de mouwen haken.
Het is een gepriegel, maar met megaschattig resultaat !
Wanneer alles gemaakt is heb je een mini-waslijntje met daaraan alle kleertjes van de kertsman.
Nog te maken : zijn lange onderbroek met onderhemd in een stuk , zijn broek, zijn bretellen, zijn wanten, zijn sokken en zijn muts en sjaal.
Ik zie dat waslijntje al aan mijn deur hangen...

4 opmerkingen:

  1. Oh wat fantastisch, lekker met kerst bezig zijn... :-)
    Vind ik ook heel leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dat ziet er alvast prachtig uit! Je kan meer beter op tijd beginnen...

    BeantwoordenVerwijderen