woensdag 28 november 2012

Speldenkussentjes van lapjes


Zelfs overschotjes van 5x5 cm zijn bruikbaar.
Ik maakte 3 speldenkussentjes.
Marteke ziet er andere mogelijkheden in : het zijn hoofdkussentjes voor de Barbiepop,
of, beter nog, dierenkussentjes voor de Littlest Pet Shop beestjes.
Marte zag ze terwijl ze nog niet klaar waren,
als ze ze straks ziet volgt er waarschijnlijk een 'bestelling'....;-)
Labeltje vergeten in te zetten...

Tante Jannie, ken je sommige stofjes niet ergens van?
Ze passen nog niet helemaal mooi aan elkaar in het midden,
 Ik zal er dus nog maar een paar oefenen voor ik met de grotere lapjes aan een kussen begin.

7 opmerkingen:

  1. aaaah weet je carla het is nog altijd handwerk en dus lekker niet aan storen hoor, en marte heeft gelijk die diertjes verdienen het beste ha ha

    lieve groet jenneke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuk idee eigenlijk! En ik herken er wat van mijn lapjes in :) Heel mooi gecombineerd!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. heeeeeeeeeeel erg leuk ! Ik probeer mijn lapjes vandaag te versturen :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Oooh zo leuk. Das eentje om bij te houden. Ik vind die restjes altijd zo een zonde en zoek vaak hoe ik ze een tweede leven kan geven...en zulke ideetjes zijn dan ook geweldig!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Oh zo'n speldenkussentjes staan ook nog op mijn to do lijstje. Deze zijn erg leuk! :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Schattig hoor!
    En dat perfect aan mekaar stikken in het midden is helemaal niet nodig ... Bij mijn kussens is dat nooit perfect, en ik vind ook niet dat dat hoeft. Het blijft "handmade" hè!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. ik vind ze super leuk, en misschien zijn de grote exemplaren makkelijker dan de kleine priegeltjes hé.

    BeantwoordenVerwijderen