vrijdag 16 november 2012

Reizende Lapjes

Ik kom op het web geregeld lapjeskussens tegen.
Er zijn vaak wondermooie exemplaren bij, die helaas ook wonderbaarlijk duur zijn.
Ik wil er eens zelf eentje (proberen te) maken.
Dus zoek ik kleine lapjes, veel verschillende lapjes.
Wie stuurt er mij een lapje van 5x5 of 10x10 cm?
Uiteraard stuur ik lapjes in ruil terug.
Zo een beetje als het traveling granny's systeem, maar dan met lapjes, 
reizende lapjes.
Zin om mee te doen?
Stuur een mailtje naar :
Carla(dot)Killens(apenstaartje)gmail(dot)com

6 opmerkingen:

  1. Leuk ! Ik ben ook gek op lapjes-spulletjes :-) Er is al een lappendeken in de maak maar dat zal zo 1 2 3 niet klaar zijn. Ik wil wel meedoen hoor. Groetjes van Sylvia

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuk idee! Ik denk er nog even over. Liefs MiM

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leuk idee. Als je me laat weten welke kleuren je wilt hebben, stuur ik er een paar mee met je gewonnen give-away.
    Groetjes, Ria.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Helemaal mijn stijl, die lapjeskussens, ik maakte er ook al een paar! Ik neus eens in mijn restjesmand en laat het je nog weten.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. owwww wat enorm leuk zeg, maarre eerlijk gezegd ik heb hier maar 1 lapje in huis, en die koester ik hihi, die heb ik eens met een give away gewonnen, maarre leuk om dit zo te doen volger 72 meld haarzelf hier ☺ enne welkom op mijn site

    lieve groet jenneke

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een super leuk idee! Ik ga je direct even mailen ;-)

    BeantwoordenVerwijderen